Po odchode Zuno banky z trhu sa čakalo, ako zareaguje ich priama konkurencia mBank. Tá neváhala na to ísť opäť s dávkou provokácie.
Na Facebooku v týchto dňoch koluje sponzorovaný odkaz, ktorý hovorí: "Pod náš dáždnik sa v pohode zmestí 266 tisíc (zu)nových klientov a rozhodne ho neplánujeme zavrieť!"
"Myslíme si, že pre klientov ZUNO sme prirodzenou alternatívou, a keďže informácie o útlme aktivít našej konkurencie neboli úplne prekvapujúce, snažíme sa získať ich na našu stranu," vysvetľuje Tomáš Palovsky, PR manažér a hovorca banky.
mBank pripravuje ešte ďalšie online aktivity, ktorými chce upozorniť na ich ponuku ako náhradu za Zuno banku.
mBank už v minulosti poslala cez médiá odkaz Zuno banke práve v čase, keď Zuno banka začala komunikovať retro kampaňou. V nej sa sa objavili známe socialistické mončičáky. Práve na ne mBank v tom čase reagovala. A to tak, že na hlavné spravodajské weby nasadila bannery, na ktorých bol mončičák, ktorý držal palce Zuno banke. O nej sa v tom čase špekulovalo, že odchádza z trhu.
Bannerová kampaň mala byť podla vtedajšieho hovorcu mBank Mateja Kubinca úprimným odkazom podpory. Zároveň vteda mBank priznala, že situačný humor je spôsob, ako komunikuje.