Triad Facebook
StoryEditor

Aj slovenské agentúry prijali výzvu #mannequinchallenge

10.11.2016, 09:34
Autor:
ebeb
Pozrite si ako.

Ak si pamätáte na Ice Bucket Challenge, teraz je tu nová výzva. #mannequinchallenge je nový virálny fenomén, ktorý ovláda Facebook. A to od hviezd až po bežných ľudí. 

V #mannequinchallenge ide o to, aby ste natočili situáciu staticky, teda tak, že ľudia v zábere majú statickú pózu, zatiaľ čo záber natáčate pohyblivou kamerou. 

Fenoménu sa chytili známe celebrity ako napríklad aj Hillary Clinton.

U nás sa fenoménu zhostili, ako inak, reklamné agentúry. Triad Advertising na svojom Facebooku ukázali, ako to u nich vyzerá počas pracovnej minisekundy. 

A ako to už po prezidentských voľbách býva, v Core4/tell it online sa pozastavili nad stavom súčasnej demokracie.

A ako to vyzerá v MUW Saatchi&Saatchi počas bežného pracovného rána?

#mannequinchallenge je fenomén, ktorý prišiel z Ameriky pred niekoľkými dňami. Konkrétne pochádza od študentov z floridskej vysokej školy, ktorí sa natočili v triede nehybní. Že bude mať taký ohlas ako známy Ice Bucket challenge, si nemyslíme, má však na to ešte chvíľu čas. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 05:21