10.02.2015, 13:10

Horná Dolná mala najvyšší podiel, pozeral ju každý druhý divák

Petra Polnišová včera dopomohla k ďalšiemu rekordu: seriál Horná Dolná dosiahol najvyšší share v cieľovke 12-54.

Horná Dolná mala najvyšší podiel, pozeral ju každý druhý divák
Zdroj: Markíza

Horná Dolná dosiahla včera so 6. epizódou ďalší rekord. Na nové maximum 50,7 % jej vystúpil trhový podiel v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Je to vôbec prvýkrát, čo Horná Dolná prekonala 50-percentnú hranicu.

Komediálny seriál televízie Markíza včera pozeralo 923 tisíc divákov (12+), z toho 669 tisíc v cieľovke 12-54. V oboch prípadoch je to druhý najlepší výsledok Hornej Dolnej, silnejšia bola iba pred týždňom.

Po Hornej Dolnej išla včera na Markíze komédia s Bolkom Polívkom Dědictví aneb Kurvahošigutntág. Videlo ju 313 tisíc divákov (12+), kým u mladých od 12 do 54 rokov mala 237-tisícovú sledovanosť (rating 7,3 %) a trhový podiel 32,8 %. Pre Markízu je to nadpriemer, napríklad minulý týždeň dosiahla celodenne 25,0 % a v prime-time 28,9 %. Pozrite si kompletnú týždennú sledovanosť.

Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 9. februára 2015, 20:33-21:37, Markíza

ParameterPočet divákovRatingShare
12+ 923 tisíc 19,8 %40,3 %
12-54 669 tisíc 20,6 % 50,7 %
12-34 260 tisíc15,1 % 51,6 %
35-54 409 tisíc 26,7 % 50,2 %
muži 12-54 313 tisíc 19,0 % 51,8 %
ženy 12-54 356 tisíc 22,1 % 49,8 %

 

Viac o sledovanosti predošlých častí

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.