Horná Dolná dosiahla včera so 6. epizódou ďalší rekord. Na nové maximum 50,7 % jej vystúpil trhový podiel v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Je to vôbec prvýkrát, čo Horná Dolná prekonala 50-percentnú hranicu.
Komediálny seriál televízie Markíza včera pozeralo 923 tisíc divákov (12+), z toho 669 tisíc v cieľovke 12-54. V oboch prípadoch je to druhý najlepší výsledok Hornej Dolnej, silnejšia bola iba pred týždňom.
Po Hornej Dolnej išla včera na Markíze komédia s Bolkom Polívkom Dědictví aneb Kurvahošigutntág. Videlo ju 313 tisíc divákov (12+), kým u mladých od 12 do 54 rokov mala 237-tisícovú sledovanosť (rating 7,3 %) a trhový podiel 32,8 %. Pre Markízu je to nadpriemer, napríklad minulý týždeň dosiahla celodenne 25,0 % a v prime-time 28,9 %. Pozrite si kompletnú týždennú sledovanosť.
Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 9. februára 2015, 20:33-21:37, Markíza
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
12+ | 923 tisíc | 19,8 % | 40,3 % |
12-54 | 669 tisíc | 20,6 % | 50,7 % |
12-34 | 260 tisíc | 15,1 % | 51,6 % |
35-54 | 409 tisíc | 26,7 % | 50,2 % |
muži 12-54 | 313 tisíc | 19,0 % | 51,8 % |
ženy 12-54 | 356 tisíc | 22,1 % | 49,8 % |
Viac o sledovanosti predošlých častí
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.