27.01.2015, 11:05

Horná Dolná sa stáva najúspešnejším seriálom od čias Susedov (sledovanosť)

Seriál Markízy prekvapil, keď po troch nadpriemerne sledovaných epizódach dokázal včera ešte narásť. Prinášame podrobné výsledky.

Horná Dolná sa stáva najúspešnejším seriálom od čias Susedov (sledovanosť)
Zdroj: Markíza

Horná Dolná sa stáva najúspešnejším slovenským seriálom od čias Susedov.

Komediálny seriál televízie Markíza včera pokračoval epizódou číslo 4. Pozeralo ju 920 tisíc divákov (12+), z toho 645 tisíc v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54. V oboch prípadoch to znamená nový rekord seriálu.

V cieľovke 12-54 včera dosiahol markizácky seriál podiel 49,2 %, neuškodili mu ani dve prerušenia reklamnými brejkmi. Aj v tomto prípade ide o najlepší výsledok Hornej Dolnej, keď o desatinu bodu prekonala doposiaľ najúspešnejšiu epizódu z 12. januára.

Historicky najsledovanejší slovenský seriál Susedia dosahoval s premiérovými časťami v rokoch 2006 až 2007 priemernú sledovanosť 783 tisíc v 12-54 a podiely 64,1 %. Do úvahy treba zobrať i to, že televízny trh bol iný, diváci mali k dispozícii menej staníc v slovenčine a bolo menej multikanálových domácností.

Markíza sa nechala počuť, že taký trhový podiel, ako má teraz Horná Dolná, mali zo slovenských seriálov naposledy práve Susedia koncom roka 2007.

Panelák v čase svojej najväčšej slávy okolo roku 2008 prekračoval 40-percentné podiely v 12-54, pre Búrlivé víno bol najúspešnejším mesiacom júl 2013 s priemerným podielom 37,5 %.

Horná Dolná vysoko prekračuje priemery stanice; napríklad minulý týždeň mala Markíza celodenne 25 % a v prime-time 28,9 %.

Dobrú nábehovú krivku včera využila česká komédia Slunce, seno a pár facek o 21:30. Videlo ju 352 tisíc divákov (12+), z toho 242 tisíc v 12-54 (rating 7,4 %, share 32,6 %).

Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 26. januára 2015, 20:30-21:29, Markíza

ParameterPočet divákovRatingShare
12+ 920 tisíc 19,7 %40,1 %
12-54 645 tisíc 19,8 % 49,2 %
12-34 266 tisíc15,5 % 52,3 %
35-54 379 tisíc 24,7 % 47,2 %
muži 12-54 307 tisíc 18,7 % 48,6 %
ženy 12-54 338 tisíc 20,9 % 49,7 %

 

Vývoj sledovanosti a trhových podielov seriálu Horná Dolná

* 1. epizóda sa vysielala o 21:30, od časti 2 sa štart posunul na 20:30

 

Viac o sledovanosti predošlých častí

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.