Na Conversion Meetup vystupia odborníci z top online firiem ako Sygic, Martinus, Pixel Federation či Avast Software.
Pod názvom Conversion Meetup sa 28. marca 2013 v bratislavskom coworkingovom priestore The Spot uskutoční jednodňový event, ktorého hlavnou témou je dosahovanie výkonnosti a konverzií. Meetup bude príležitosťou k načerpaniu nových inšpirácií a výmeny skúsenosti so zvyšovaním predaja v online priestore. Od tradičných konferencií sa líši dvoma parametrami: počet návštevníkov je obmedzený na maximálne 40 ľudí, pričom aj od samotných návštevníkov sa očakáva aspoň všeobecný prehľad v problematike.
Pozvanie výstúpiť prijali odborníci z top online firiem ako Sygic, Martinus, Pixel Federation či Avast Software. Prednášky sa sústreďujú na rôzne spôsoby optimalizácie, či už ide o user experience (Juraj Rosa a Tomáš Ulej), data mining a A/B testing (Filip Fischer a Ladislav Kováč) alebo o remarketing a ecommerce optimalizáciu (Viktor Szathmáry a Josef Hos). Kompletný program nájdete na stránke eventu.
Registrácia na event je spustená od dnešného dňa, teda 28. februára. Viac informácii nájdete na stránke conversionmeetup.sk.
Zdroj: red