Televízia Markíza chystá štvrtú sériu reality šou Farma. Zajtra nasadí do vysielania prvé upútavky. Stratégie ich prinášajú v predpremiére.
Podľa šéfky programu Silvie Porubskej sa Farma "veľmi úspešne etablovala", preto prinesú na jeseň štvrtú sériu. "Tentokrát sa budú musieť súťažiaci popasovať s podmienkami, ktoré vládli na slovenských farmách pred stáročiami a aj takto divákom prinesieme pohľad na naše tradície," vysvetľuje v najnovších Stratégiách, čím bude nová séria odlišná.
Ako uvádza televízia v materiáli pre inzerentov, cez kasting hľadali ľudí od 18 do 55 rokov, široké regionálne zastúpenie, prevažne mestských ľudí bez praktickej skúsenosti s prácou na vidieku, so zaujímavými životnými príbehmi. "Škandálne či obscénne správanie nemá na farme miesto. U nás žiadne Martinky z Turca rozhodne neočakávajte," tvrdí stanica. Moderátorkou bude opäť Kveta Horváthová, hospodárom Martin Bagár.
Farma 4 dostane vynovené logo a aj slogan - pred štartom ju bude stanica promovať claimom "Pôjde o všetko" a neskôr, keď sa začne vysielať, to zmení na "Ide o všetko".
Minuloročné finále Farmy 16. decembra 2012 videlo celkovo 890 tisíc v 12+, z toho 547 tisíc v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Trhový podiel v tejto cieľovke bol 39,1 %. Úplne prvú sériu nasadila stanica v medzisezónnom letnom období roku 2011 a dosiahla s ňou priemerný podiel 42,1 % v 12-54. Viac informácií.
Farma vzniká podľa licencie Strix Television. Ide o najúspešnejší formát tejto spoločnosti.
http://youtu.be/WTv3guTCcKo
http://youtu.be/-F8LgEYGGPw
Zdroj: Ivan Krasko