Televízia Markíza získala seriál Revolution. Ako uviedla pre Stratégie, nasadí ho najskôr budúcu sezónu. Zatiaľ nie je rozhodnuté, či sa objaví na hlavnom kanáli alebo niektorom z menších.
O kúpe Revolution informovala šéfka Markízy Zuzana Ťapáková v jednom z minulých vydaní mesačníka Stratégie.
- O čom je Revolution a aký má potenciál? Prečítajte si na našom webe
Seriál Revolution je novinkou stanice NBC, premiéru mal na jeseň minulého roka. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 18-49 mu patrí post najsledovanejšej novinky sezóny v USA. Distribuuje ho kľúčový partner Markízy, spoločnosť Warner Bros. International Television Distribution.
Seriálu Revolution sa venovali aj Stratégie v pravidelnej rubrike určenej akvizičným profesionálom TV rady Stratégií. Pozrite si naše zistenia.
Zdroj: Ivan Krasko