Chart Show
StoryEditor

Markíza si prvýkrát vyskúšala Chart Show. S takýmito výsledkami

10.11.2014, 10:55
Chart Show priniesla v cieľovej skupine 12-54 skoro 29-percentný podiel, bola jednotkou v silnej konkurencii Hunger Games. Pozrite si kompletné výsledky sledovanosti.

Televízia Markíza v sobotu spustila nový projekt - Chart Show. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 mala 330-tisícovú sledovanosť a podiel 28,8 %.

Sledovanosť Chart Show v 12-54 je vyššia, než s akou štartovali Doktori, porovnateľná so štartom Farmy 5 a nižšia ako keď sa na jeseň vrátilo Búrlivé víno.

Trhový podiel 28,8 % je pre Markízu nad priemerom. Posledné týždne sa výkony stanice pohybujú na úrovni okolo 25 až 26 % v 12-54, minulý týždeň mala 25,1 %. V sobotu večer vysiela Markíza filmy. Tie dosahujú premenlivé výkony, pred týždňom mal Ochranca (Safe) 243 tisíc mladých divákov a share 19,9 %, pred dvoma týždňami Únos (Abduction) 244 tisíc a 20,2 %.

Chart Show išla v ťažkej konkurencii - televízii Joj sa premiérový film Hry o život: Skúška ohňom (The Hunger Games: Catching Fire) vydaril nadpriemerne dobre, prekonala s ním 25-percentný share v 12-54.

Chart Show vznikala ako spoločný projekt Markízy s jej českou sestrou Novou. Tá ju v sobotu vysielala tiež a podľa MediaGuru.cz mala v cieľovej skupine 15-54 podiel 24 %. Víťazom večera sa u mladých stala bondovka Skyfall na Prime s 27-percentným podielom.

Sledovanosť Chart Show - sobota 8. novembra 2014, Markíza, 20:25 až 23:15

ParameterPočet divákovRatingShare
12+ 515 tisíc 11,0 %26,7 %
12-54 330 tisíc 10,1 % 28,8 %
12-34 121 tisíc7,0 % 29,2 %
35-54 209 tisíc 13,6 % 28,5 %
muži 12-54 146 tisíc 9,0 % 26,8 %
ženy 12-54 183 tisíc 11,3 % 30,6 %

Skoro trojhodinová Chart Show prinesla rebríček najväčších československých hitov. Interpreti vrátane Karla Gotta či No Name ich zaspievali na veľkom pódiu (šou vznikala v pražských ateliéroch na Barrandove), hudbu aj "roky minulé" glosovali Maroš Kramár, Martin Dejdar, Marta Jandová a Leoš Mareš. Moderovala Adela Banášová, odborným hosťom v štúdiu bol Juraj Čurný. Prečítajte si viac o relácii a pozrite si kampaň.

Celá epizóda

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 12:09