Komerčné televízie pokračovali v klasickom nastavení, no do výsledkov sledovanosti prehovorila Jednotka so silným sobotným futbalovým zápasom.
Napriek tomu Markíza zväčšila trhový náskok: minulý týždeň mala celodenný podiel 25,7 % v 12-54 a oproti predchádzajúcemu týždňu narástla o 0,6 bodu. Najsledovanejším programom na jej obrazovkách boli nedeľné Televízne noviny (426 tisíc divákov v 12-54, rating 13,1 %, share 35,3 %). Najsledovanejšou akvizíciou týždňa sa stal nedeľný film Jack Reacher (375 tisíc divákov v 12-54, rating 11,5 %, share 29,3 %).
Búrlivé víno dosahovalo minulý týždeň podiely od 29,3 % do 32,9 %, podvečerný seriál Chlapi neplačú od 24,9 do 29,0 %. Farma získala so strihovými epizódami podiely od 29,1 do 37,6 % a piatkový Duel mal 28,9 % (335 tisíc divákov v 12-54, rating 10,3 %)
Doma sa stala celodennou jednotkou medzi menšími stanicami s podielom 4,7 %. Dajto získalo 4,0 % a skupina CME mala dokopy 34,5 %. Znamená to medzitýždenný nárast o rovný bod. V hlavnom vysielacom čase mala Markíza 28,9 %, Doma 3,9 %, Dajto 4,1 % a skupina CME dokopy 36,9 %. Oproti predchádzajúcemu týždňu si polepšila o 0,8 bodu.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Televízne noviny | Nedeľa 16. 11. 2014 , 19:00 | 426 tisíc | 13.1 % | 35.3 % |
2. | Televízne noviny | Sobota 15. 11. 2014 , 19:00 | 403 tisíc | 12.4 % | 41.7 % |
3. | Televízne noviny | Štvrtok 13. 11. 2014 , 19:00 | 381 tisíc | 11.7 % | 36.8 % |
4. | Búrlivé víno | Štvrtok 13. 11. 2014 , 20:27 | 377 tisíc | 11.6 % | 32.9 % |
5. | Jack Reacher | Nedeľa 16. 11. 2014 , 20:28 | 375 tisíc | 11.5 % | 29.3 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Feriha | Štvrtok 13. 11. 2014 , 21:28 | 94 tisíc | 2.9 % | 10.1 % |
2. | Feriha | Streda 12. 11. 2014 , 21:29 | 92 tisíc | 2.8 % | 9.4 % |
3. | Feriha | Utorok 11. 11. 2014 , 21:28 | 86 tisíc | 2.6 % | 8.8 % |
4. | Feriha | Streda 12. 11. 2014 , 22:43 | 79 tisíc | 2.4 % | 16.7 % |
5. | Feriha | Pondelok 10. 11. 2014 , 21:28 | 77 tisíc | 2.4 % | 7.9 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Špecialista | Pondelok 10. 11. 2014 , 20:19 | 90 tisíc | 2.8 % | 8.0 % |
2. | Tom a Jerry | Nedeľa 16. 11. 2014 , 20:09 | 87 tisíc | 2.7 % | 6.7 % |
3. | Dajto v boxe: Vladimír Kličko - Kubrat Pulev | Sobota 15. 11. 2014 , 21:06 | 79 tisíc | 2.4 % | 7.7 % |
4. | Univerzálny vojak | Štvrtok 13. 11. 2014 , 20:17 | 79 tisíc | 2.4 % | 7.3 % |
5. | Tom a Jerry | Nedeľa 16. 11. 2014 , 19:55 | 78 tisíc | 2.4 % | 6.2 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Skupina Joj obsadila s troma kanálmi okrem Senzi 22,1 % trhu v 12-54 celodenne a 25,3 % v hlavnom vysielacom čase, čo znamená medzitýždenný pokles. Joj mala 16,0/19,2 %, Plus 4,5/4,7 % a Wau 1,6/1,4 %.
Top programom Jojky sa stalo V siedmom nebi, ktoré tretíkrát vo svojej histórii zdolalo 400-tisícovú métu sledovanosti v 12-54 (402 tisíc divákov v 12-54, rating 12,4 %, share 30,6 %).
Top 5 najsledovanejších relácií TV Joj v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | V siedmom nebi | Nedeľa 16. 11. 2014 , 20:30 | 402 tisíc | 12.4 % | 30.6 % |
2. | Šport | Nedeľa 16. 11. 2014 , 20:09 | 364 tisíc | 11.2 % | 28.1 % |
3. | Najlepšie Počasie | Nedeľa 16. 11. 2014 , 20:24 | 346 tisíc | 10.6 % | 26.2 % |
4. | Veľké Noviny TV Joj | Nedeľa 16. 11. 2014 , 19:29 | 329 tisíc | 10.1 % | 26.3 % |
5. | Veľké Noviny TV Joj | Pondelok 10. 11. 2014 , 19:29 | 297 tisíc | 9.1 % | 26.5 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Plus v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Profesionáli | Pondelok 10. 11. 2014 , 19:46 | 100 tisíc | 3.1 % | 8.6 % |
2. | Profesionáli | Štvrtok 13. 11. 2014 , 19:47 | 86 tisíc | 2.7 % | 7.8 % |
3. | Profesionáli | Sobota 15. 11. 2014 , 19:50 | 85 tisíc | 2.6 % | 7.9 % |
4. | Profesionáli | Utorok 11. 11. 2014 , 19:48 | 82 tisíc | 2.5 % | 7.4 % |
5. | Profesionáli | Streda 12. 11. 2014 , 19:46 | 77 tisíc | 2.4 % | 7.0 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Wau v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Šéf v utajení | Streda 12. 11. 2014 , 20:39 | 29 tisíc | 0.9 % | 2.4 % |
2. | Nákupné maniačky | Pondelok 10. 11. 2014 , 21:36 | 28 tisíc | 0.9 % | 2.8 % |
3. | Šéf v utajení | Utorok 11. 11. 2014 , 20:40 | 28 tisíc | 0.8 % | 2.3 % |
4. | Z chatrče do luxusu | Utorok 11. 11. 2014 , 19:53 | 27 tisíc | 0.8 % | 2.5 % |
5. | Šéf v utajení | Pondelok 10. 11. 2014 , 20:39 | 25 tisíc | 0.8 % | 2.1 % |
Verejnoprávna RTVS získala vo svojej cieľovej skupine 12+ celodenný podiel 11,5 % a v hlavnom vysielacom čase 12,6 % a udržala si približne rovnaký výsledok ako pred týždňom.
Dvojka (1,6/1,5 %) klesala, no Jednotka (9,8/11,1 %) rástla. 0krem tradičných pilierov ako Milujem Slovensko (423 tisíc divákov v 12+, rating 9,6 %, share 20,9 %) a Nikto nie je dokonalý (307 tisíc divákov v 12+, rating 6,6 %, share 14,2 %) jej pomohol sobotný futbal. Kvalifikačný zápas Euro 2016 Macedónsko - Slovensko dosahoval vyššie výsledky, než aké má v tomto slote Pošta pre teba.
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Kvalifikačné futbalové zápasy na EURO 2016 | Sobota 15.11.2014 , 21:44 | 606 tisíc | 13.0 % | 31.4 % |
2. | Kvalifikačné futbalové zápasy na EURO 2016 | Sobota 15.11.2014 , 20:39 | 548 tisíc | 11.8 % | 26.4 % |
3. | Milujem Slovensko | Piatok 14.11.2014 , 20:55 | 423 tisíc | 9.6 % | 20.9 % |
4. | Kvalifikačné futbalové zápasy na EURO 2016 - štúdio | Sobota 15.11.2014 , 21:33 | 354 tisíc | 7.6 % | 17.3 % |
5. | Nikto nie je dokonalý | Utorok 11.11.2014 , 20:23 | 307 tisíc | 6.6 % | 14.2 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Divoké Pyreneje | Piatok 14.11.2014 , 20:06 | 85 tisíc | 1.8 % | 4.1 % |
2. | Hokej - Extraliga - zápasy | Nedeľa 16.11.2014 , 18:38 | 72 tisíc | 1.5 % | 3.5 % |
3. | Test magazín | Nedeľa 16.11.2014 , 9:34 | 71 tisíc | 1.5 % | 9.0 % |
4. | Hokej - Extraliga - zápasy | Nedeľa 16.11.2014 , 17:47 | 60 tisíc | 1.3 % | 3.4 % |
5. | Farmárska revue | Nedeľa 16.11.2014 , 9:13 | 59 tisíc | 1.3 % | 7.7 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny RTVS, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (46. týždeň, celodenne)
Markíza | 25,7 % | + 0,6 |
Joj | 16,0 % | - 0,1 |
Plus | 4,7 % | + 0,1 |
Doma | 4,5 % | - 0,3 |
Dajto | 4,0 % | + 0,2 |
Wau | 1,6 % | - 0,2 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (46. týždeň, celodenne)
Jednotka | 9,8 % | + 0,5 |
Dvojka | 1,6 % | - 0,6 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 47. týždni:
- pondelkový sviatok, iné správanie sa divákov
- Jednotka v sobotu bez futbalu, vracia sa Pošta pre teba
- v sobotu večer na Dajto ragby
Viac informácií o sledovanosti:
- tlačová správa TV Joj k víkendu: Víkendom kraľuje JOJ Group
- tlačová sprava TA3 k víkendu: Sobotňajšie volebné štúdio TA3 sledovalo až 830 tisíc divákov
- tlačová správa Markízy k štvrtku: Najúspešnejšie Búrlivé víno sezóny a Farma, ktorá prekonáva rekordy
- tlačová správa TA3 k utorku: Téma dňa s bratislavskými kandidátmi pútala pozornosť divákov
- tlačová správa Markízy k pondelku: Kredenc naberá na popularite, Televízne noviny víťazom pondelka
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko