Televízia Joj priniesla včera novinku, reláciu Vila Rozborila V siedmom nebi. V cieľovej skupine 12-54 si ju pozrelo 351-tisíc divákov (rating 10,8 %).
Rozborilova talk show dosiahla trhový podiel 28,2 % v 12-54. Pre Joj je to nadpriemer, jej výkony bývajú celodenne pod dvadsiatkou a v prime-time sa pohybujú okolo dvadsiatky. Napríklad Panelák štartoval s 25-percentným podielom, Dr. Ema vysielaná vo štvrtok o 21:30 mala s prvou epizódou 11,2 %.
Markíza konkurovala Rozborilovi premiérovým akčným thrillerom Nezastaviteľný (Homefront) s Jasonom Stathamom v hlavnej úlohe, ktorý cielil najmä na mužov. Dosiahol podiel 32,6 % a mal 411-tisícovú sledovanosť v 12-54.
Ako si diváci mohli všimnúť v záverečných titulkoch, Joj sa pri Rozborilovej šou rozhodla siahnuť po zahraničnom formáte - relácia vznikla podľa predlohy Surprise, Surprise od ITV Studios. Vo Veľkej Británii sa program vysielal od 80. rokov minulého storočia a nedávno ho opäť obnovili. Podľa distribútora sa formát predal aj do USA a Číny. Uvádza, že princíp spočíva v tom, že dobre známy moderátor za pomoci "celebritných priateľov" prekvapuje národ zábavou, vzrušením a slzami, keď ľudia zažívajú "najväčšie prekvapenia v ich živote". Plnia sa im sny a túžby, rodiny sa po rokoch opäť stretnú... Markíza, ktorá do minulého roka vysielala Modré z neba, ho vyrábala podľa lokálneho, pôvodného námetu. Ten dokonca kúpila bulharská televízia z rodiny CME a natočila lokálne Modré z neba.
Keď išlo na Markíze posledné Modré z neba v decembri 2013, malo 340 tisíc divákov (rating 10,3 %, share 30,9 %). Jojkárske V siedmom z nebi prakticky pokračuje v jeho výsledkoch. Prvá epizóda však mala širokú kampaň.
Aké ďalšie novinky štartovali na Slovensku cez víkend? Pozrite si veľký prehľad.
Zdroj: Ivan Krasko