Po letnej prestávke začala televízia Joj opäť vysielať Panelák. Denný seriál sa vrátil s 257-tisícovou sledovanosťou (rating 7,9 %) v cieľovej skupine 12-54.
TV Joj vysielala Panelák v netradičnom režime s dlhšou stopážou - nie ako klasickú hodinovku. Návrat Paneláku bol dvojhodinový, skončil sa približne o 22:45. Dosiahol trhový podiel 25,0 % v 12-54. Pre Joj je to staničný nadpriemer a znamená nárast oproti hodnotám z leta. Minulý týždeň mala stanica share 15,5 % celodenne a 18,2 % v prime-time a pred týždňom v pondelok bola v prime-time s Kuriérom pod dvadsiatkou.
Vďaka dlhšej stopáži mohol Panelák využiť to, že s Búrlivým vínom sa prekrýval iba približne polovicu času a od 21:45 bola jeho konkurenciou na Markíze akvizícia Domáci maznáčik (House Bunny) s 20-percentnými podielmi.
Markizácke Búrlivé víno sa včera stalo najsledovanejším programom dňa v 12-54 s 312-tisícovou sledovanosťou (rating 9,6 %) a podielom 28,2 %. Oproti priemeru minulého týždňa kleslo ratingovo približne o 0,6 bodu. Minulotýždňová pondelková epizóda podporená promokampaňou (išlo o prvú epizódu Búrlivého vína po letnej prestávke) mala rating 10,9 % a share 33,4 % v 12-54, zvyšok týždňa sa podiely Búrlivého vína pohybovali na tridsiatke.
Jarnú sezónu otváral Panelák v januári 2014 s 310-tisícovou sledovanosťou a 24-percentným podielom v 12-54. Porovnanie s jeseňou 2013 nemá reálnu výpovednú hodnotu: vtedy totiž Joj skúsila Panelák v úplne inom nastavení - v novom čase o 21:40 po VyVolených. S takýmito číslami odštartoval vtedy.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko