Vedeli ste, že hotdogy majú svoj sviatok? Potešili vás cenné rady od odborníkov alebo ste si odbúrali novoročný stres pri maľovanke? Uprednostnili ste skôr zážitok? Pozrite si, ako zaujali nápady agentúr porotu Hodnotenia Stratégií.
počet bodov spolu: 11,00 (Social), 9,67 (PR)
V Core4 využili meme ako obľúbený, ľahko zdieľateľný vtipný obsah. Hrdinov populárnych memečiek nahradili ľuďmi z Core4, ktorí s iróniou dávajú klientom cenné rady do roku 2016.
PF-ku prihlásila agentúra do dvoch kategórií - Social a PR. Porotcov viac zaujala v kategórii Social, kde jej pridelili najviac bodov zo všetkých prihlásených prác. Agentúrna časť poroty 6,0 bodov a zadávatelia 5,0 bodov.
MUW Saatchi&Saatchi: Marketingový trhák
počet bodov spolu: 11,00 (Direct marketing), 9,00 (PR)
Agentúra MUW Saatchi&Saatchi vytvorila unikátny trhací kalendár s tipom na každý deň. Užitočná PF-ka má aj elektronickú verziu, ktorá sa dá stiahnuť na www.kalendarprilezitosti.sk.
Agentúra prihlásila PF-kový trhák do dvoch kategórií - Direct marketing a PR. V kategórii Direct marketing sa umiestnila na prvom mieste. Od agentúrnej časti poroty získala 5,33 bodov a od poroty zadávateľov 5,67 bodov.
Zaraguza: Omaľovánka pre inovatívnych marketérov
počet bodov spolu: 10,33
Novoročný pozdrav pre klientov Zaraguzy mal formu antistresovej maľovanky. Obsah bol personalizovaný kampaňami agentúry a vystupovala v nej aj Zaraguza.
Porota zadávateľov ocenila PF-ku prihlásenú do kategórie Direct marketing 5,67 bodmi a agentúrna časť poroty 4,67 bodmi.
TRIAD Advertising: Triadventures
počet bodov spolu: 10,33
Agentúra TRIAD Advertising pripravila tento rok zážitkovú PF-ku. Na portáli triadventures ponúkol každý z agentúry svoj osobný zážitok. Od spoločného surfovania, kurzu photoshopu až po rybačku. Klienti si mohli vybrať, ktorý zážitok a s ktorým "triadistom" ho v roku 2016 naozaj zažijú.
Porota zadávateľov ocenila online kampaň 5,67 bodmi a agentúrna časť poroty 4,67 bodmi.
Creative Department: Piece of Art
počet bodov spolu: 8,67
Pri príprave personalizovanej PF-ky pre partnerov Creative Department využila agentúra slogany, ktoré vymysleli v agentúre počas dvadsiatich rokov jej existencie.
Prácu porotcovia-zadávatelia ohodnotili 4,67 bodmi a porotcovia z agentúry 4,0 bodmi.
Elite Solutions: Elite Model Book
počet bodov spolu: 7,67
Agentúra pripravila pre svojich partnerov kalendár - tlačenú verziu pre klientov a webovú verziu pre fanúšikov. Agentúra pokračuje v doterajšej stratégii komunikácie ako "uvoľnená" agentúra.
Porota zadávateľov ocenila online kampaň 4,0 bodmi a agentúrna časť poroty 3,67 bodmi.
počet bodov spolu: 7,33
Interaktívna PF-ka, ktorá má potešiť klientov, kolegov, partnerov. Ľudia sa radi hrajú, preto im agentúra pripravila na webe jednoduchú hru, kde sa dozvedia, čo bolo slovom roka 2015.
Obidve časti poroty ocenili prácu rovnakým počtom bodov - 3,67.
Roland Torsten Advertising: Želania letia do neba
počet bodov spolu: 7,25
Agentúra umožnila ľuďom napísať svoje želanie do nového roka, ktoré potom vypustila na siedmich balónoch šťastia. Na videu si potom mohli všetci pozrieť, ako ich želania letia do neba.
Porota zadávateľov ocenila online kampaň 4,0 bodmi a agentúrna časť poroty 3,25 bodmi.
počet bodov spolu: 6,33
Agentúra upiekla pre svojich klientov makrónov s rôznymi príchuťami, ktoré symbolizovali služby OFFline a ONline tímu agentúry. Klient dostal balenie s kódom, vďaka ktorému si pozrel personalizované poďakovanie. PF-ku prepojili s online verziou na makroni.sk a ofline verziou v magazíne Stratégie, so špeciálnym kódom pre čitateľov.
Agentúrna časť poroty ocenila PF-ku 3,33 bodmi a porota zadávateľov 3,0 bodmi.
Všetky práce z Hodnotenia Stratégií aj s agentúrnymi kreditmi a bodmi od porotcov nájdete na tomto linku.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová