manifest360 pôsobí na slovenskom trhu od konca októbra. Agentúra prebrala tím, skúsenosti a klientov agentúry Kuulfabrik, ktorá svoj pôsobenie v reklamnej oblasti dočasne prerušuje.
Majiteľ Jozef „Jopo” Poláček sa rozhodol venovať primárne hudobnej kariére svojej manželky a rodine: „Moja Kuulfabrik bude na najbližšie obdobie v standby mode. Väčšinu mojich aktivít preberajú moji dneškom už bývalí kolegovia, ktorí sa pod taktovkou Robieho Polaščina združili pod značkou manifest360. Držím im palce a želám im úspech.”
Hudobné aktivity Jozef Poláček plánuje naďalej realizovať, a tak sa zmeny v jeho podnikateľskej činnosti nedotknú napríklad vysielania hudobnej televízie musiq1 či prípravy už 3. ročníka mestského hudobného festivalu Bratislava City Beats.
- Prečítajte si rozhovor Robo Polaščin: Nemáme potrebu ukazovať sa cez Zlaté klince
Agendu, pracovníkov i know how agentúry preberá novovzniknutá agentúra manifest360. „S Jopom aj jeho zamestnancami sme sa dohodli, že agendu agentúry Kuulfabrik, ako aj ľudí, s ktorými spolupracoval, preberiem do svojej novej agentúry,” povedal Robie Polaščin, zakladateľ a majiteľ agentúry manifest360. Ambíciou agentúry manifest360 je rozvíjať na Slovensku, ale aj v Čechách svoje fullservisové pôsobenie. „Klientovi dokážeme ponúknuť 360-stupňovú starostlivosť. Zamestnávame alebo v prípade potreby outsourcujeme odborníkov zo segmentu ATL i BTL komunikácie, pracovníkov či spolupracovníkov máme rokmi overených. Na všetky nové výzvy sa tešíme,” povedal Polaščin.
Zdroj: red