Po VÚB banke a Zuno banke prichádza s novým komunikačným konceptom i Poštová banka. Pre Stratégie to dnes potvrdil riaditeľ odboru komunikácie banky Marek Mikle. Ide tak o tretiu výraznejšiu zmenu komunikácie na bankovom trhu v poslednom období.
V novom koncepte Poštovej banky budú opäť ľudia. Tento raz pôjde o skúsených hercov, ktorí budú stálou súčasťou novej komunikácie. Tá bude on air od 4. mája, na webe Stratégií však budú ukážky z nej dostupné v predstihu.
Poštová banka od roku 2009 vo svojich televíznych spotoch prinášala drevené bábky – nápad, za ktorým stála agentúra Effectivity (dnes už Effectivity POWERED BY PUBLICIS). Banka sa tak chcela priblížiť cieľovej skupine – obyvatelia menších miest.
V roku 2013 zmenila banka svoju stratégiu a jej cieľom bolo osloviť už aj ľudí z mladšej generácie. Naplniť tento cieľ mal na starosti vtedajší marketingový riaditeľ banky Daniel Bradáč. Po jeho nástupe banka vymenila agentúru za Mayer McCann Erickson. Takto ste mohli poznať Poštovú banku z posledného komunikačného konceptu:
Nový komunikačný koncept Poštová banka zvažovala už dlhšie. Ko koncu roka 2014 pozvala reklamné agentúry do tendra, ktorého výsledkom nemala byť dlhodobá spolupráca, ale agentúry mali priniesť „iba“ koncept, s ktorým by banka ďalej narábala. K tomuto kroku banka nakoniec nepristúpila.
Pod novou kreatívnou stratégiou, ktorá vyjde v nasledujúcich dňoch, bude podpísaná súčasná agentúra Mayer McCann Erickson.
Čítajte tiež:
- VÚB banka končí s Lepičmi. Nahradí ich Petra Polnišová
- Zuno banka chce robiť reklamy bez agentúry. V tých najnovších sa vysmieva z reklamných klišé
Zdroj: eb.