Porota Zlatého klinca 2015, súťaže najkreatívnejších slovenských reklám, udelila aj Grand Prix, ktoré si odniesla agentúra Creo/Young & Rubicam.
Titul Agentúra večera si zo Zlatého klinca odnáša MADE BY VACULIK.
O tom, kto sa tento rok stane Agentúrou večera, mohli napovedať už shortlisty. Agentúra MADE BY VACULIK získlala celkom 25 shortlistov, pričom na Klince premenila 12. Najviac oceňovanými reklamami boli práce pre klienta Tesco - Ľadovec, Najčerstvejšie Tesco a Prvý online diktát.
- Pozrite si výsledky súťaže Zlatý klinec 2015
"Máme veľkú radosť, pretože v poslednom čase sme veľa pracovali. Urobili sme veľa prác a sú to práce pre skutočných klientov," povedala bezprostredne po prebratí ceny Zuzana Ďurčeková, managing director MADE BY VACULIK. Za všetky ocenenia získala agentúra 805 bodov.
Druhé miesto v rebríčku Agentúra večera patrí agentúre Wiktor Leo Burnett, ktorá získala 460 bodov a pre ocenenia si prišla deväťkrát. Trojku najúspešnejších agentúr tohtoročného Zlatého klinca uzatvára MUW Saatchi&Saatchi, ktoré získalo osem ocenení - celkom 430 bodov.
Porota tento rok udelila najvyššie ocenenie Grand Prix za reklamu s posolstvom. Získala ju agentúra Creo/Young & Rubicam za prácu Hyundai ix1 - svetová premiéra. Automobilka na trh uviedla nový model auta pre najmladšiu generáciu - novorodencov. V nových modeloch sa novorodenci prevážajú v slovenských pôrodniciach.
Ocenenie Grand Prix sa naposledy na Zlatom Klinci udelilo v roku 2011, kedy ho prvýkrát získala digitálna agentúra TRIAD Advertising.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.