StoryEditor

V BILLA pokračuje Doba slovenská

18.06.2021, 11:00
Autor:
TSTS
Projekt na podporu domácich potravín priniesol do predajní stovky nových výrobkov.

Projekt Doba slovenská predstavila sieť supermarketov pred rokom, kedy začala BILLA spolupracovať s viac ako 30 novými dodávateľmi a svoj predaj rozšírila o takmer 450 nových slovenských produktov.

Ponuku slovenských výrobkov chce spoločnosť naďalej zvyšovať, a preto projekt Doba slovenská teraz prichádza aj s novou komunikačnou líniou. Tá upozorňuje na pomoc lokálnym dodávateľom a na prepojenosť medzi domácimi výrobcami potravín a zákazníkmi.

„Sme veľmi radi, že zákazníci našu výrazne väčšiu ponuku sortimentu od slovenských výrobcov uvítali, a že domáce produkty pravidelne nakupujú,“ uviedla Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA. Plánom spoločnosti je pokračovať v zvyšovaní podielu slovenských výrobkov na svojich pultoch a motivovať zákazníkov k ich kúpe.

„Počas aktuálneho letného obdobia taktiež výrazne navyšujeme podiel slovenských výrobkov v oddelení ovocia a zeleniny. Naši zákazníci si tak môžu zakúpiť sladké voňavé jahody a čerešne z domácich sadov, ale aj obľúbené bezjadierkové melóny či rôzne druhy sezónnej zeleniny,“ dodala Kužlíková.

Billa

Pomoc je v našich rukách

Keďže potravinársky a poľnohospodársky sektor patria medzi odvetvia, ktoré negatívne ovplyvnila pandémia koronavírusu, po roku prichádza projekt Doba slovenská s novou komunikačnou líniou. Tá upozorňuje na dôležitosť pomoci lokálnym výrobcom potravín a na úzke prepojenie týchto výrobcov so zákazníkmi, ktorí slovenských pestovateľov či chovateľov podporujú kúpou produktov.

„Projekt Doba slovenská stojí za slovenskými výrobcami a rovnako aj za slovenskými zákazníkmi. Jedna skupina by bez tej druhej nemohla fungovať. Tým, že si do nákupných košíkov vkladáme výrobky pôvodom zo Slovenska, pomáhame ľuďom, ktorí ich s láskou prinášajú na náš stôl. Budúcnosť slovenských potravín a domácich dodávateľov je v rukách nás všetkých,“ uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA. Spoločnosť podporí novú komunikačnú líniu projektu prostredníctvom vlastných online médií, sociálnych sietí, instore komunikácie, letákov aj PR.

Billa

Férové vzťahy s dodávateľmi

Vďaka projektu Doba slovenská majú produkty domácich farmárov, pestovateľov a výrobcov zaistený stály odbyt. Medzi sortiment s najväčším podielom domácich produktov patrí v BILLA mäso – 100 % kuracieho mäsa v bežnej ponuke pochádza zo Slovenska, a vysoký podiel domácich produktov je aj pri ďalších druhoch mäsa. Dominantne slovenská je tiež ponuka mlieka a masla, kde lokálne produkty predstavujú viac ako 90 % sortimentu. V BILLA zákazníci nájdu výlučne slovenské slepačie vajcia, a slovenský pôvod má aj zhruba 80 % ponúkaného chleba a pečiva. 

„Projekt Doba slovenská kladie mimoriadny dôraz na to, aby sme s našimi dodávateľmi vychádzali férovo. Férovosť zabezpečujú dohody, ktoré sú výhodné pre obidve strany. Vďaka spolupráci s BILLA dokážu mnohí slovenskí producenti nielen udržiavať svoj biznis, ale aj napredovať v raste, investovať do technológií a produkovať tak ešte kvalitnejšie lokálne potraviny. A to nás veľmi teší,“ povedala Kužlíková.

01 - Modified: 2021-04-12 16:05:28 - Feat.: 0 - Title: Bratia Žampovci majú za sebou mimoriadne úspešnú lyžiarsku sezónu. Generálny partner BILLA ich podporí aj v prípravách na olympiádu 02 - Modified: 2021-03-19 08:51:32 - Feat.: 0 - Title: BILLA oslavuje Deň jednorodiča. „Puzzle výzvou“ povzbudzuje ľudí, aby vyjadrili podporu neúplným rodinám na Slovensku 03 - Modified: 2021-03-03 08:34:08 - Feat.: 0 - Title: BILLA má nový vernostný program pre deti 04 - Modified: 2021-01-26 10:13:17 - Feat.: 0 - Title: Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí zákazníkom, ako sa stravovať zdravo po celý rok 05 - Modified: 2020-06-18 17:23:35 - Feat.: 0 - Title: V Bille nastala „Doba slovenská“. Reaguje na nárast záujmu zákazníkov o slovenské výrobky
01 - Modified: 2024-04-23 13:55:36 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 02 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 03 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 04 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 05 - Modified: 2023-11-09 18:44:51 - Feat.: - Title: BILLA prichádza s novou kampaňou. Vyzýva Slovákov, aby neskrývali svoje kvality
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 13:34