StoryEditor

BILLA má nový vernostný program pre deti

03.03.2021, 09:25
Autor:
redred
Cieľom projektu SuperOsma je inšpirovať k zdravej životospráve.

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program SuperOsma. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája.

Zákazníci môžu počas trvania kampane získať osem kamarátov SuperOsmy, teda plyšových hračiek predstavujúcich osem druhov ovocia a zeleniny – banán, jablko, hrušku, jahodu, baklažán, brokolicu, mrkvu a cesnak. Bude možné ich získať spolu s praktickými hrnčekmi na kávu či čaj, ktoré nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov.

Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu. Veríme, že našich zákazníkov, a najmä ich ratolesti, potešia roztomilé postavičky SuperOsmy a vyskladajú si z nich celú kolekciu,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.

Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. 

Spoločnosť BILLA podporí svoj vernostný program SuperOsma prostredníctvom televízie a rozhlasových spotov, OOH formátov, vlastných online médií, sociálnych sietí, instore aj PR.

01 - Modified: 2021-01-26 10:13:17 - Feat.: 0 - Title: Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí zákazníkom, ako sa stravovať zdravo po celý rok 02 - Modified: 2021-02-19 08:22:10 - Feat.: 0 - Title: Billa sa zapojila do výzvy prezidentky, rozširuje potravinovú pomoc pre ľudí v núdzi
01 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou 02 - Modified: 2024-04-26 10:01:33 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 03 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 04 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 05 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. december 2024 03:59