StoryEditor

Zlatý Bažant sa zmenil: Čo hovoria odborníci na nový koncept

23.04.2015, 12:00
Reklamu Zlatého Bažanta sme nechali ohodnotiť v reklamných agentúrach. Pozrite si, čo si myslia odborníci.

Zlatý Bažant vymenil agentúru, ktorej úlohou bolo priniesť úplne nový koncept. Odborníkov z reklamných agentúr sme nechali porovnať pôvodné reklamné koncepty s tými novými. Aký majú názor?

 

 

Zlatý Bažant pôvodný koncept

 

Zlatý Bažant nový koncept

 

Adam Marčan

senior art director

MUW Saatchi&Saatchi

Pamätám si na launch predošlého konceptu Svetové slovenské pivo, v ktorom vedľa seba kládli svetové veci a slovenské pivo. Tento skvelý nápad v rôznych formách uživil značku dlhých 6 rokov. Myslím, že nový koncept takýto nápad postráda. Zatiaľ je to len krátky, pekne natočený dokument o historii značky, na ktorý sa dobre pozerá, ale dieru do sveta rozhodne neurobil. Ak je hlavný message celej kreatívnej platformy "Aj v malej krajine sa dajú robiť veľké veci", dúfam že ho pretavia do nápaditejšej formy.

 

Ondro Kořínek

kreatívny riaditeľ

Lowe GGK

Je to veľmi pekne natočený spot. Tam sa pre mňa pozitíva novej komunikácie značky Zlatý Bažant končia. "To najlepšie čo doma máme" aj "Svetové slovenské pivo" sú výborné claimy. Majú obsah, ktorý sa dá prerozprávať do kampaní. Vždy inak a zaujímavo. Na zdravie Slovensko? Chápem, že noví ľudia na marketingu chcú ukázať svoj pohľad, ale zatiaľ sa im to nepodarilo. Podľa mňa by reklamu na pivo mali robiť ľudia, ktorí ho pijú a majú radi. Neviem, čo pijú noví marketéri od Bažanta, ale Wiktorovcov vidím skôr na miešané drinky.

 

 

Matúš Priehoda

copywriter

TRIAD Advertising

Zmena agentúry nepriniesla zmenu komunikácie. Bažant zostal Bažantom. Opäť glosujúca litánia o Slovensku, tentoraz zameraná viac na produkt a k tomu nový, generickejší, claim. Pre mňa je to nová variácia už videného. Očakával som väčší refresh.

 

 

 

Ondrej Štefánik

partner

Respect APP

Poslednými kampaňami bola latka nastavená vysoko. Vynikajúci wording urobil z kampane na Zlatý Bažant takmer kultovú záležitosť. Veta „To je také Slovenské“ zľudovela a mnoho ľudí ňou dodnes glosuje udalosti na Slovensku. V novej kampani vidieť posun zo širšej cieľovej skupiny mladých ľudí na užšiu komunitu hipsterov. Nový spot je dobre zvládnutý, a aj humorný. Zaujímavé však bude ako tento koncept bude pokračovať ďalej, aký potenciál má jeho rozvíjateľnosť do budúcna.

 

Čítajte tiež:

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

 

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 00:11