Digitálny týždeň: Je ovládanie hier vlastnými myšlienkami realitou?
A tiež: Facebook skopíroval Clubhouse a videohovory frustrujú.
A tiež: Facebook skopíroval Clubhouse a videohovory frustrujú.
A tiež: Digitálne diela sú trendom a maska od Razer prekvapila.
A tiež: Mac konvertoval na PC a Trump založí Trumbook.
A tiež: Facebook investuje do VR a Amerika do e-pickupov.
A tiež: Svetové Photoneo zo Slovenska a fantastický Fantasian.
A tiež: USPS dodávku kreslil Pixar a filmy podľa hier radšej preskočte.
A tiež: Disney+ trhá rekordy a prečo je DNES ideálny čas zmeniť heslo.
A tiež: ako nás neprekvapil Super Bowl a naopak prekvapil Android 12.
A tiež: Znova sme testovali Clubhouse a Microsoft Viva pomôže tímom.
A tiež: Otestovali sme Clubhouse a Exponeu predali Američanom.
A tiež: Sociálna sieť Clubhouse si získava popularitu a Samsung je na smiech.
Pozrite si prehľad tém uplynulého týždňa.
Ako pracovať s agentúrami a zákazníkmi počas krízy?
Je nadstavbou academy I. a určená jej absolventom a senior marketérom s predchádzajúcimi skúsenosťami v digitálnom marketingu.
Kurz digitálneho marketingu začína 3. októbra.
Výšku prostriedkov ovplyvňuje aj vplyv influencera.