Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.11.2017, 13:59

Tchibo spúšťa novú medzinárodnú kampaň

Za kreatívou stojí agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICS.

Tchibo spúšťa novú medzinárodnú kampaň
Zdroj: Youtube

Nová česká kampaň pre spoločnosť Tchibo je „ódou na pomalé praženie“. Kampaňou Tchibo predstavuje prémiovú kávu Tchibo Barista. Káva je výnimočná tým, že každé zrniečko prechádza precíznym pražením. Na tom postavila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICS celú kampaň. Pomalé praženie je hlavným motívom spotu.

Príbeh zrnka na ceste od baristu až ku zákazníčke režisérsky spracoval Jonáš Karásek, komponovaná hudba v spote je variáciou na Vivaldiho Zimu z cyklu Štyri ročné obdobia. Natáčalo sa dva dni v októbri, počas ktorých sa na pľaci vypilo až 139 káv. Postprodukcia vrátane animácie trvala dva týždne.

Televízna a printová kampaň beží od novembra na českom trhu. V blízkej dobe bude uvedená aj na ďalších európskych trhoch.

Vizitka kampane:

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová, Štefan Hellvis Klučka, Lukáš Pompa
Copywriter: Soňa Podstupková, Katarína Noskajová
Account: Roman Matulík
Produkcia: Protos Productions

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.