Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
24.11.2017, 21:00

Marketérom roka je Igor Tóth z O2

Pod jeho vedením si O2 dlhodobo drží pozíciu férovej značky s názorom.

Marketérom roka je Igor Tóth z O2
Zdroj: osobný archív

Cena Marketér roka bola udelená tento rok po prvýkrát. Súťaž vyhlásilo občianske združenie Ľudia z marketingu a vybralo najlepšieho marketéra s cieľom posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe. Zo štyroch nominovaných osobnosti si ocenenie odniesol Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.

Pod vedením Igora Tótha uviedol operátor O2 mimoriadne silnú a mnohými cenami ovenčenú kampaň 17. november, ktorá opäť potvrdila dlhodobý postoj značky O2 hlásiť sa a otvárať témy, ktoré majú ďaleký presah za bežnú korporátnu a komerčnú komunikáciu. 

Významným počinom roka 2017 bola aj výmena dlhodobo úspešného konceptu Maňušky za nový, ktorý reprezentuje podmorský svet na čele s tuleňom Tónom.

Igor Tóth so svojím tímom dlhodobo, cieľavedomo a odvážne prinášajú marketingové riešenia, ktoré sú v súlade s brand essence O2 v podobe férovosti, ktorá je integrálnou súčasťou nielen reklamy, ale aj produktu a služieb. O2 je dnes benchmarkom v kategórii, ktorú môžeme označiť ako značka s názorom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.