Národnú súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia organizuje KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenska. Tohtoročný, už 19. ročník, bol pre slovenskú reklamu úspešný. Do súťaže prihlásili agentúry o 67% viac prác ako v roku 2016.
Dve zlaté Effie si odniesla Istropolitana Ogilvy za kampaň Toto je moje dieťa pre organizáciu Magna. Práca zabodovala v kategóriách Dobročinný marketing a Small budgets. Zlato si odniesla aj agentúra MADE BY VACULIK za prácu Lišiak zo sadu. Práca zabodovala v kategórii FMCG.
Prehľad všetkých ocenených kampaní v súťaži Effie Slovakia:
Kategória: FMCG | ||
Ocenenie | Názov kampane | Agentúra |
Zlato | Lišiak zo Sadu: Ako zaviesť novú značku a ovládnuť celú kategóriu | MADE BY VACULIK |
Bronz | COOP Jednota: 10 rokov konceptu | JANDL, marketing a reklama |
Bronz | Rajo Probia - Príroda je na dosah | TRIAD Advertising |
Kategória: TELEKOMUNIKAČNÉ SLUŽBY | ||
Striebro | Magenta SmartHome | MUW SAATCHI & SAATCHI |
Kategória: DOBROČINNÝ MARKETING | ||
Zlato | Toto je moje dieťa | ISTROPOLITANA OGILVY |
Striebro | Poďakovanie dobrým anjelom | MADE BY VACULIK |
Kategória: OSTATNÉ | ||
Bronz | Plán modernizácie domácností | WIKTOR LEO BURNETT |
Kategória: SMALL BUDGETS | ||
Zlato | Toto je moje dieťa | ISTROPOLITANA OGILVY |
Striebro | Zlatá pivná štafeta | WIKTOR LEO BURNETT |
Kategória: MEDIA INNOVATIONS/EVENTS | ||
Striebro | 17. Novembra 2016 | TRIAD Advertising |
O titul najefektívnejšej reklamy na Slovensku sa uchádzalo 14 agentúr s 25 prácami, z ktorých si svoje miesto na shortliste vybojovalo až 20 prác. Najsilnejšou kategóriou bola podľa počtu prihlásených prác FMCG, za ktorou nasledovala špeciálna kategória Small Budgets.