StoryEditor

Romsauerová, Mitlíková, Hríbik, Bánik a Woska. Toto sú top osobnosti slovenskej reklamy

24.11.2017, 20:00
Najviac ocenení získali autori kampane 17. november pre operátora O2.

Magazín Stratégie udeľuje v rámci súťaže Agentúra roka aj špeciálne ocenenia. V piatich kategóriách oceňuje každý rok top osobnosti slovenskej reklamy, ktoré získali na domácich a zahraničných súťažiach kreativity najviac bodov. Novinkou tohto ročníka je ocenenie Top Account director, ktoré pribudlo k oceneniam TOP Creative director, TOP Copywriter, TOP Art director a TOP Strategy director.

TOP CREATIVE DIRECTOR 2017

Martin Woska (2380 bodov)
chief creative & strategy director, TRIAD Advertising

Na pozíciu najlepšieho kreatívneho riaditeľa vyniesla Martina Wosku najmä mimoriadne úspešná kampaň 17. november pre operátora O2. Agentúra TRIAD za ňu pozbierala množstvo ocenení nielen na domácich, ale aj na zahraničných súťažiach. 

Zo Zlatého klinca si odniesla zlato z kráľovskej kategórie Kampaň a z ďalších kategórií dva zlaté a dva bronzové klince. V Hodnotení Stratégií sa stal 17. november víťazom až v troch kategóriách. Na zahraničných súťažiach zabodovala kampaň na Golden Hammer, Golden Drum, ADCE Awards, PIAF, NY Festival a Cannes Lions.

Kampaň si odniesla aj dve striebrá z tohtoročnej Epica Awards, tieto body sa však započítavajú agentúre a autorom kampane až do budúceho ročníka Agentúry roka.

Ďalšími oceňovanými prácami na Zlatom klinci, pod ktorými je Martin Woska podpísaný, sú OverBot pre klienta Websupport a kampane Príroda je na dosah a Mliek.o. pre Rajo.

Na druhej priečke sa umiestnil s 1880 bodmi Štefan Andrejco z Wiktor Leo Burnett, tretie miesto patrí v tomto ročníku Vladovi Kurekovi z Triadu. Získal rovných 1500 bodov.

TOP COPYWRITER 2017

TRIAD Advertising

Roman Hríbik (2330 bodov)
senior copywriter, TRIAD Advertising

Najlepším copywriterom sa stal Roman Hríbik z Triadu, ktorý si do súťaže Agentúra roka priniesol najviac bodov z dosiahnutých ocenení na domácich a zahraničných kreatívnych súťažiach. Na čelo rebríčka ho vyniesla už spomínaná mimoriadne úspešná kampaň 17. november a Príroda je na dosah pre klienta Rajo.

Na veľmi tesnom druhom mieste sa umiestnil Matúš Priehoda z Triadu, ktorý získal 2290 bodov - len o 40 bodov menej než prvý Roman Hríbik. Tretiu priečku s 1830 bodmi obsadil Martin Keder z agentúry Wiktor Leo Burnett.

TOP ART DIRECTOR 2017

TRIAD Advertising

Tomáš Bánik (2290 bodov)
art director, TRIAD Advertising

Najlepším art directorom roka je Tomáš Bánik z Triadu. Prvenstvo mu priniesla, rovnako ako kolegom Martinovi Woskovi a Romanovi Hríbikovi, úspešná kampaň 17. november a práca OverBot pre klienta Websupport, ktorá bodovala na Zlatom klinci, kde z dvoch shortlistov premenila jeden na bronz.

Druhé miesto patrí Štefanovi Andrejcovi z Wiktor Leo Burnett, ktorý dosiahol 1740 bodov, tretie miesto si odnáša za 750 získaných bodov Lukáš Karásek za práce agentúry Oliver Marketing.

TOP STRATEGY DIRECTOR 2017

Istropoitana Ogilvy

Veronika Romsauerová
Istropolitana Ogilvy

Ocenenie pre najlepšieho stratéga v tomto ročníka Agentúry roka získala Veronika Romsauerová z agentúry Istropolitana Ogilvy. Na prvú pozíciu ju vyniesli dve zlaté ocenenia EFFIE Slovakia za prácu Toto je moje dieťa pre organizáciu Magna. Celkovo získala Veronika 1060 bodov.

Youtube

​Na druhej priečke sa umiestnil Jakub Mazán, rovnako z Istropolitana Ogilvy, s rovnou tisíckou bodov. Tretia priečka patrí s bodovým ziskom 850 bodov Adamovi Horeckému z MADE BY VACULIK.

TOP ACCOUNT DIRECTOR 2017

Maru Mitlíková
TRIAD Advertising

Ocenenie TOP Account director udelili Stratégie tento rok po prvýkrát. Najlepším accountom, v tomto prípade accountkou, sa stala Maru Mitlíková z Triadu, ktorá získala najvyšší počet bodov (2510) z ocenení na vybraných domácich a zahraničných súťažiach kreativity a súťažiach efektivity v marketingovej komunikácii.

Na druhom mieste sa umiestnila Anastasiya Kazmiruk z agentúry Wiktor Leo Burnett (1500 bodov), tretiu priečku obsadila Eva Kániková z MADE BY VACULIK (1160 bodov).

Vyhlásenie top osobností slovenskej reklamy je súčasťou súťaže ​Agentúra roka, v ktorej magazín Stratégie oceňuje už od roku 1999 najlepšie reklamné agentúry, ktoré boli počas roka najúspešnejšie nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.

01 - Modified: 2017-11-25 19:38:43 - Feat.: 0 - Title: Najúspešnejšou slovenskou agentúrou je Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2021-08-02 09:13:40 - Feat.: 0 - Title: 17. november je najkreatívnejšou kampaňou v súťaži Agentúra roka 03 - Modified: 2017-11-24 22:43:46 - Feat.: 0 - Title: Najefektívnejšou kampaňou je Moje dieťa a Lišiak zo sadu
01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 04 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku 05 - Modified: 2020-02-13 11:14:00 - Feat.: - Title: Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:26