Magazín Stratégie ocenil slovenskú špičku v reklame na súťaži Agentúra roka 2017. Svoje minuloročné víťazstvo obhájila agentúra Wiktor Leo Burnett, pre ktorú je to už siedme "Áčko". V histórii súťaže získala agentúra celkovo najviac prvenstiev, naposledy minulý rok a predtým v rokoch 2012, 2011, 2005, 2004 a 2002.
Tento rok vyniesli agentúru Wiktor Leo Burnett na piedestál Agentúry roka s celkovým súčtom 3187 bodov najmä práce pre klientov Heineken, Orange a Slovenskú správu jaskýň.
Na druhom mieste rebríčka sa s najtesnejším rozdielom v histórii súťaže umiestnila agentúra TRIAD Advertising. Získala 3123 bodov, len o 64 bodov menej ako víťazná agentúra.
Tretia priečka v tomto ročníku patrí agentúre MADE BY VACULIK, ktorá získala 2283 bodov.
Agentúra roka, alebo "Áčko", je ocenenie, ktoré už od roku 1999 odovzdáva každý rok mesačník Stratégie reklamnej agentúre, ktorá bola počas roka najúspešnejšia nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.