Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.05.2018, 08:44

Míša prichádza s novými príchuťami aj kampaňou

Kreatívu zastrešila česká Zaraguza.

Míša prichádza s novými príchuťami aj kampaňou
Zdroj: Zaraguza CZ

Tradičný výrobca českých nanukov Míša uvádza tri nové príchute – višne, mak a slivkový lekvár, škorica a jablko. 

​Netradičné príchute nenechajú chladným nikoho, kto ich ochutná. To, či chutí novinka viac makovo, alebo slivkovo (resp. jablkovo alebo škoricovo a višňovo alebo tvarohovo) je ústredným motívom kampane. Séria TV spotov k novej kampani je vtipnou mozaikou situácií, v ktorých sa aktéri naťahujú, či nová príchuť chutí viac tak, alebo onak. Nový Míša totiž chutí každému inak, ale všetci ho milujú rovnako. 

Kampaň je určená pre český aj slovenský trh. Na spoty v upravenej podobe natrafíte aj na Facebooku či YouTube vo forme pre-roll ads. Súčasťou kampane sú tiež CLV a rôzne outdoorové a špeciálne médiá. 

Zdroj: Zaraguza CZ

​Za produktovou kampaňou pre Unilever stojí agentúra Zaraguza CZ. Spoty produkčne zastrešila spoločnosť Armada Films a na režisérsku stoličku sa posadil Tomáš Řehořek. 

Vizitka kampane

Klient: Unilever Česká republika/Míša
Agentúra: Zaraguza CZ
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Copywriter: Martin Krafčík, Roman Krmášek
Art Director: Juraj Meszároš
Stratég: Pavol Minár, Roman Biath
Account manager: Anna Nedelská

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.