„V prvom rade by som sa chcel poďakovať za doterajšiu spoluprácu agentúre Triad. Počas šiestich rokov sme popri mimoriadne úspešnom hlavnom koncepte spojenom s Petrou Polnišovou budovali percepciu VÚB ako modernej a zodpovednej banky. Medzi kreatívne highlighty treba jednoznačne zaradiť úspech na Euro Effie v podobe jedinej slovenskej Grand Effie za prácu Terapia šetrením,“ uviedol riaditeľ odboru Korporátna a marketingová komunikácia vo VÚB Peter Stopiak.
Náročný tender
„Tento tender bol jedným z najkomplexnejších a najnáročnejších, aký sme pre značku VÚB realizovali. Hľadali sme nielen nový pohľad na koncepčné uchopenie, ale aj prepojenie na skupinový produktový koncept a novú komunikačnú mapu. V tomto náročnom teste uspeli MUW Saatchi & Saatchi a týmto im gratulujem a zároveň ich vítam vo VÚB tíme,“ďalej doplnil Stopiak.
MUW Saatchi & Saatchi má s bankovým segmentom dlhoročné skúsenosti. O tom, aké výzvy a očakávania prináša do agentúry nová značka, napovie viac kreatívny riaditeľ Jakub Kuvik:
„Keď vyhráte veľký tender, tak počiatočnú radosť a pocit z úspechu v rámci silnej konkurencie veľmi rýchlo nahrádza pocit zodpovednosti. VÚB banka je dvojkou na slovenskom trhu, jej komunikácia teda zasahuje do života veľkého množstva ľudí – chceme tvoriť značku tak, aby sa im páčila a súznela s ich hodnotami. No a potom je tam zodpovednosť voči marketingu VÚB, ľuďom, ktorí nám dali dôveru a šancu. Preto k celej spolupráci pristupujeme s rešpektom a zároveň s veľkým nadšením a nemalými ambíciami – vytvoriť z VÚB najlepšie komunikujúcu banku na trhu. Tešíme sa.“