Prestížne ocenenie za najlepšie PR projekty - PROKOP.
StoryEditor

Jubilejný 15. ročník PROKOP s vyšším počtom prihlasovateľov a posilnenou porotou

28.03.2025, 09:45
Autor:
redred
  • Práce prihlásené do súťaže PROKOP bude tento rok posudzovať až 22 porotcov.
  • Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) si od posilnenia poroty súťaže o štvoricu externých odborníkov sľubuje ešte väčšiu rozmanitosť názorov a nové odborné kapacity.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

PROKOP sa za 15 rokov svojej existencie stal nielen neoddeliteľnou súčasťou pracovného života ľudí pracujúcich v PR a komunikácii, ale aj synonymom najkvalitnejších komunikačných kampaní, ktoré vznikajú na Slovensku. Potvrdzuje to aj 173 prihlásených prác od 49 prihlasovateľov. Tých je tento rok dokonca o 10 viac ako v predchádzajúcom ročníku.

„Aktuálny ročník PROKOP súťaže podľa počtu prihlásených prác opäť potvrdzuje silné postavenie PR v komunikačných aktivitách firiem. Teší ma veľmi vyrovnaný počet prihlásených prác takmer vo všetkých 17 kategóriách. Na základe posledných ročníkov súťaže mám vysoké očakávania čo sa týka kvality, kreativity a profesionality kampaní. To, že slovenské PR kampane sú naozaj svetové hovoria časté ocenenia, ktoré získavajú na medzinárodných súťažiach,“ hovorí predsedníčka poroty Katarína Remiaš, Managing Partner 1st CLASS AGENCY.

Odborníci z rôznych oblastí

Vysoké očakávania má aj Gabriel Tóth, CEO NewSchool Communications a člen platformy Komunikační experti, ktorý spolu s ďalšími troma externými odborníkmi posilní porotu jubilejného ročníka tejto prestížnej branžovej súťaže. „Na brainstormingoch často padne veta, ‘to je také dobré, že to potom prihlásime na PROKOPA‘ a býva to najväčším ocenením nápadu.“

Okrem neho a odborníkov z APRSR bude mať výber najvýnimočnejších komunikačných kampaní, ktoré sa u nás zrodili za uplynulý rok, na starosti Tereza Molnárová, šéfka riadenia značky a zákazníckej skúsenosti 365.bank zastupujúca platformu Komunikační experti a členka platformy Komunikační experti, Peter Šurin, creative & strategy director Elite/Monday Lover zastupujúci z Klub reklamných agentúr Slovenska a Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO zastupujúci Asociáciu digitálnych marketingových agentúr, pričom každý z porotcov prináša svoju jedinečnú expertízu, ktoré siahajú až za hranice PR.

Práve pevné odborné štandardy vyhlasovateľa súťaže – APRSR a rôznorodosť porotcov sú predpokladom k výberu tých najkvalitnejších projektov, ktoré zanechali za uplynulý rok najsilnejšiu komunikačnú stopu na Slovensku v podobe strategického rozmeru kampaní, kreativity a inovácií, kvalitnej exekúcie a merateľného dopadu.

Prínos pre celé odvetvie

„Porota má náročnú úlohu – nielen vybrať najlepšie projekty, ktoré inšpirujú a povzbudia celé komunikačné odvetvie, ale zároveň aj poskytnúť cennú spätnú väzbu a ukázať priestor na zlepšenie s cieľom posunúť branžu dopredu. Práve v tom spočíva význam PROKOP-a,“ zdôraznila Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR a riaditeľka agentúry SKPR STRATEGIES.

Počas Galavečera PROKOP porota oceňuje aj PR kampane a počiny, ktoré síce neboli prihlásené, ale rezonujú v spoločnosti. Ide o Cenu za unikátny PR počin a Cenu za etiku v komunikácii. „Cenu za etiku udeľuje porota za aktivity podporujúce etický a zodpovedný prístup v komunikácii, integritu profesionálov v oblasti komunikácie, etické postupy a transparentnosť vo vzťahoch s internou a externou verejnosťou, alebo podporujúce verejnú diskusiu o etike v komunikácii,“ vysvetlila K. Remiaš. Do týchto dvoch kategórií porota ešte do 7. apríla víta návrhy a nominácie od profesionálov.

Mená všetkých víťazov a víťazných projektov jubilejného ročníka súťaže PROKOP sa dozvieme na slávnostnom galavečeri 21. mája.

ZOZNAM POROTCOV

Kmeňová porota:

  • Katarina Remiaš, 1st CLASS AGENCY/predsedkyňa PROKOP poroty
  • Soňa Lexmanová, SKPR STRATEGIES
  • zástupca agentúry MEDIA CENTRAL
  • Juraj Caránek, Seesame
  • Ľudovít Tóth, event2all
  • Peter Gálik, Casual
  • Štefan Vadócz, Neopublic

Doménová porota:

  • Peter Chalmovský, AMI Communications
  • Michaela Hanáková, 10/10 Communications
  • Karol Wolf, Dynamic Relations 2000
  • Matej Beňuška, PA Matters
  • Antónia Račková Paričiová, GreenTalk
  • Tereza Molnár z platformy Komunikační experti

Špeciálna porota:

  • Kristína Krištúfková, Grayling
  • Martin Mazag, PRime time
  • Kateryna Kovaľová, Konektor
  • Ľubica Turčanová, Black Apple
  • Ľubomíra Mardiaková, DIVINO
  • Jana Beerová, LEMUR
  • Gabriel Tóth z platformy Komunikační experti
  • Peter Šurin, KRAS
  • Rasťo Bahurinský, ADMA
01 - Modified: 2025-01-14 19:28:43 - Feat.: 0 - Title: 15 rokov inšpiratívnych PR príbehov. Prihláste svoje najlepšie kampane do súťaže PROKOP 2024 02 - Modified: 2024-07-26 14:07:52 - Feat.: 0 - Title: Slovenské PR je kvalitné. Konkurencia zvyšuje úroveň komunikácie (anketa Stratégií) 03 - Modified: 2024-05-28 08:11:25 - Feat.: 0 - Title: Prokop bol aj tento rok oslavou excelentnosti PR 04 - Modified: 2024-05-17 09:39:50 - Feat.: 0 - Title: Prokop 2023: PR osobnosťou je Andrea Danihelová, najúspešnejšou agentúrou 1st Class Agency 05 - Modified: 2024-05-17 09:21:39 - Feat.: 0 - Title: Je rozhodnuté: Porota Prokop 2023 ocenila najlepšie PR projekty
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. marec 2025 10:23