Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.07.2018, 10:20

Creative week: Trumpova knižnica tweetov, falošný Diesel a galéria na diaľnici

Grand Prix v kategórii OOH získal McDonald's.

Creative week: Trumpova knižnica tweetov, falošný Diesel a galéria na diaľnici
Zdroj: Youtube

Najvýznamnejší festival kreativity na svete- Cannes Lions oceňuje tie najlepšie práce z celého sveta. Aj 65. ročník priniesol množstvo inšpirácie a príkladov, ako sa robí reklama. Tieto práce sú najlepšie v kategórii Outdoor.

Grand Prix ocenenie získal McDonald's za zaujímavé smerovacie billboardy. Oblúky z loga značky prispôsobil tak, aby na billboardoch nahrádzali smerovacie značky. Práca s názvom „Sledujte oblúky“  vodičov kreatívnym spôsobom naviedla do prevádzky rýchleho občerstvenia. Reklama bola nasadená na celom svete vo frekventovaných oblastiach.

Zdroj: McDonalds

​Zlatého leva si odniesla Prezidentská knižnica Donalda J. Trumpa, ktorá navštívila New York, Chicago, San Francisco a Los Angeles. Predstavila to najlepšie z Trumpovej komunikácie na Twitteri. Knižnica ponúkala vizuálne inštalácie, interaktívne zážitky a možnosť obdivovať množstvo predtým neviditeľných dát z histórie Twitteru prezidenta Trumpa.

Diesel si robil reklamu tak, že predával fakeové oblečenie Deisel. A bol za to v Cannes ocenený zlatom.  Talianska módna značka sa už istý čas usiluje o autentickosť, tentokrát počas New York Fashion Weeku otvorila pofidérne vyzerajúci obchod s oblečením značky Diesel, premenované na Deisel. Kvalita textilu však bola rovnaká ako originál. Len bola lacnejšia a mala prehodené písmeno. Cieľom kampane bolo poukázať na to, ako u verejnosti zohráva rolu priestor a spôsob predaja. A aj to, že často nepozerajú na kvalitu, ale na značku.

Zlato získala galéria Louvre Abu Dhabi, ktorá nelákala návštevníkov na výstavu priamo do budovy, ale prišla s nápadom, ako zaujať vodičov priamo na diaľnici. S pomocou kreatívnej agentúry a rozhlasových staníc vytvorila 62 kilometrovú, teda najväčšiu galériu umenia na svete. Na billboardy presunula 10 slávnych diel, pri ktorých si vodiči s naladeným príslušných rádiom vypočuli profesionálny výklad k maľbe, ktorý trval 30 sekúnd.

Amerika sa rozhodla bojovať proti návykovým opiátom, kvôli ktorým veľké množstvo ich užívateľov umrelo. Do piluliek vtlačilo 22 000 tvárí, ktoré podľahli užívaniu a vystavili ich tak, aby sa verejnosť mohla prísť pozrieť a zistiť prečo sa to stalo a na následky užívania takýchto látok. Pozrite si vo videu celú, veľmi zaujímavú kampaň. Práca dostala ocenenie Gold Lion.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.