Popri všetkých prepracovaných kampaniach, do detailu vymyslených videách a presne naplánovaných social aktivitách, zabúdame, že slovenské agentúry pripravili pre svojich klientov niekoľko zaujímavých vizuálov.
TRIAD kampaň Tatratea Worldtour preniesol z onlinu do offline prostredia vizuálmi, na ktorých z Tatratea fľašiek vytváral vlajky krajín, v ktorých sa fľaša objavila. Printy zároveň obsahovali fotku osoby, ktorá alkohol do danej krajiny priniesla.
Vizuály potom nainštalovali v Tatratea baroch a tak šírili myšlienku medzi ďalších ľudí a cestovateľov. Farebná škála štrnástich príchutí alkoholu akurát vystačila na vytvorenie väčšiny vlajok jednotlivých krajín. Tatratea sa dostal už do 83 krajín, čo tvorí 40% z celého sveta.
Oliver Agency dostala za úlohu odkomunikovať dátový roaming. Vytvorila jednoduché vizuály, ktoré hovoria samé za seba a sú ľahko odčítateľné. A k tomu aj dobre vyzerajú.
Respect APP vytvoril pre Úsmev ako dar a Panta Rhei rozprávkový vizuál Čakajúcej čiapočky. Komunikoval ním verejnú zbierku pre deti z detských domovov. Prečo Čakajúca čiapočka? Keďže deťom bez rodičov nemá kto čítať rozprávky, rozprávkové postavy sa rozhodli, že v príbehu nebudú pokračovať a budú čakať, kým budú mať deti niekoho, kto im dočíta rozprávky do šťastného konca.
A ešte jedna práca z dielne rovnakej agentúry, síce staršia, ale stojí za spomenutie. Opäť organizácia Úsmev ako dar priala čitateľom magazínu Forbes a podnikateľom, aby mali vyššie dane. Pretože čím vyššie dane, tým viac môžu pomôcť.
Na záver niečo zo zahraničia. Belgický McDonald´s hľadá brigádnikov. Jednoduchým vizuálom, na ktorom sú hranolky v obale na zmrzlinu, a pod tým: Students wanted. No experience needed.