StoryEditor

Creative week: Takéto printy vznikli v slovenských agentúrach

08.06.2018, 08:00
Pozrite si ich.

Popri všetkých prepracovaných kampaniach, do detailu vymyslených videách a presne naplánovaných social aktivitách, zabúdame, že slovenské agentúry pripravili pre svojich klientov niekoľko zaujímavých vizuálov.

TRIAD kampaň Tatratea Worldtour preniesol z onlinu do offline prostredia vizuálmi, na ktorých z Tatratea fľašiek vytváral vlajky krajín, v ktorých sa fľaša objavila. Printy zároveň obsahovali fotku osoby, ktorá alkohol do danej krajiny priniesla.

Vizuály potom nainštalovali v Tatratea baroch a tak šírili myšlienku medzi ďalších ľudí a cestovateľov. Farebná škála štrnástich príchutí alkoholu akurát vystačila na vytvorenie väčšiny vlajok jednotlivých krajín. Tatratea sa dostal už do 83 krajín, čo tvorí 40% z celého sveta.

TRIAD TRIAD TRIAD

Oliver Agency dostala za úlohu odkomunikovať dátový roaming. Vytvorila jednoduché vizuály, ktoré hovoria samé za seba a sú ľahko odčítateľné. A k tomu aj dobre vyzerajú.

Archív Stratégie Archív Stratégie Stratégie

Respect APP vytvoril pre Úsmev ako dar a Panta Rhei rozprávkový vizuál Čakajúcej čiapočky. Komunikoval ním verejnú zbierku pre deti z detských domovov. Prečo Čakajúca čiapočka? Keďže deťom bez rodičov nemá kto čítať rozprávky, rozprávkové postavy sa rozhodli, že v príbehu nebudú pokračovať a budú čakať, kým budú mať deti niekoho, kto im dočíta rozprávky do šťastného konca.

Respect APP

​A ešte jedna práca z dielne rovnakej agentúry, síce staršia, ale stojí za spomenutie. Opäť organizácia Úsmev ako dar priala čitateľom magazínu Forbes a podnikateľom, aby mali vyššie dane. Pretože čím vyššie dane, tým viac môžu pomôcť. 

Respect APP

​Na záver niečo zo zahraničia. Belgický McDonald´s hľadá brigádnikov. Jednoduchým vizuálom, na ktorom sú hranolky v obale na zmrzlinu, a pod tým: Students wanted. No experience needed.

Facebook

01 - Modified: 2018-01-28 13:10:01 - Feat.: 0 - Title: Práca Istropolitany pre Citroën sa páči v zahraničí 02 - Modified: 2017-10-31 06:30:07 - Feat.: 0 - Title: Printová reklama, ktorá hovorí o niečom, čo je tabu. Témou je domáce násilie
01 - Modified: 2018-11-09 12:01:41 - Feat.: - Title: Creative week: Toto sú najlepšie vianočné reklamy doteraz 02 - Modified: 2018-11-02 07:48:52 - Feat.: - Title: Podľa fanúšikov ide o najlepšiu bežeckú trať. Je od Nike 03 - Modified: 2018-10-26 08:58:09 - Feat.: - Title: Creative week: Na Trafalgar Square lákal verejnosť vojak z blata 04 - Modified: 2018-10-12 09:54:43 - Feat.: - Title: Creative week: Virálne online videá septembra 05 - Modified: 2018-10-05 11:32:54 - Feat.: - Title: Nepatria k hlavným prvkom kampane, ale vedia ju obohatiť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 09:50