StoryEditor

Creative TV week: Z televízie ich poznáte, ale viete, kto stojí za ich kreatívou?

15.06.2018, 08:51
Známe televízne spoty pripravili tieto agentúry.

Tento týždeň sme rozhodli vytipovať si niekoľko televíznych reklám, ktoré každý pozná.  A k nim doplniť informácie o tom, kto stojí za ich nápadom a aj samotnou realizáciou.

Ako prvú predstavíme Poštovú banku. Jej nový filmový koncept Fantomas je pokračovaním Angeliky a Cliffhangera. Tentokrát však ide o najkomplexnejšiu kampaň, ktorá je nasadená vo všetkých mediatypoch. Banka spotom propaguje pôžičku, s ktorou si môžete splniť sny. Kampaň je nasadená v online, ako sponzorský spot na seriál Oteckovia, na infolinke Poštovej banky a aj v outdoore a printe.

Vizitka kampane

Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account: Juraj Výboch
Digital Account: Matej Kucek
Réžia hlavný spot: Marek Partyš
Réžia online videá: Pepe Ehrenberger

Reklamu VÚB ste určite videli. Táto konkrétne komunikuje pôžičku so zvýhodnenými splátkami pre Quatro. Hlavnou postavou, ako v ostatných reklamách banky, je Petra Polnišová, ktorá nahradila koncept s názvom Lepiči v roku 2015.

Vizitka kampane

Klient: VÚB
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec, Branislav Bezák
Art Director: Peter Hrevuš
Strategy Director: Veronika Romsauerová
Copywriter: Branislav Bezák
Account: Petra Lukáčová, Peter Kleinedler

 

Roztomilé zvieratká v nasledujúcom spote sú hlavnými postavami reklám od O2. V aktuálnom spote operátor promuje 5GB dát zadarmo pre každého, klienta aj neklienta mobilného operátora. Nikto vraj nezostane na suchu, do mora možností môže skočiť každý.

Vizitka kampane

Klient: O2 Slovensko
Agentúra: Oliver Agency v spolupráci s TRIAD Advertising
Creative Director: Juraj Bartoš
Art Director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai
Strategy Director: Emil Myjavec, Martin Woska
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account: Saša Fránková
Produkčne stojí za výpravným 3D spotom štúdio Alien. Na virtuálnu režisérsku stoličku si sadol Dano Dekan.

Síce je už po hokeji, ale ak sa Vám tieto spoty páčili, tak oceníte, že Vám ich ešte pripomenieme. Spojenie potravinového reťazca a hokeja je ťažký oriešok. Preto vymyslieť sponzorské odkazy a staviť na hokejistov ako hercov chcelo veľkú odvahu. Agentúre sa to podarilo a do hlavnej úlohy postavila hokejistov, ktorým po zápase vyhladlo a namiesto stratégie hry videli rôzne druhy jedál.

Vizitka kampane

Klient: Kaufland
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Mario Poór
Art Director: Michal Dvorský
Strategy Director: Katarína Adamkovič
Copywriter: Šimon Gál, Matej Sekerka
Account: Lucia Bocová

A nakoniec spoty a videá, ktoré nikoho neminuli. Nová tvár Telekomu Bekim hovorí výzvam ÁNO. Obdobne ako nové paušály ÁNO prekonávajú bariéry v dátovaní, Bekim teraz vďaka dátam prekonáva pre bežných ľudí neviditeľné bariéry v offline svete.

Vizitka kampane

Klient: Telekom
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Veronika Holaňová
Strategy Director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
Account: Tatiana Hrutková, Hana Ruttkayová

01 - Modified: 2018-11-09 12:01:41 - Feat.: - Title: Creative week: Toto sú najlepšie vianočné reklamy doteraz 02 - Modified: 2018-11-02 07:48:52 - Feat.: - Title: Podľa fanúšikov ide o najlepšiu bežeckú trať. Je od Nike 03 - Modified: 2018-10-26 08:58:09 - Feat.: - Title: Creative week: Na Trafalgar Square lákal verejnosť vojak z blata 04 - Modified: 2018-10-12 09:54:43 - Feat.: - Title: Creative week: Virálne online videá septembra 05 - Modified: 2018-10-05 11:32:54 - Feat.: - Title: Nepatria k hlavným prvkom kampane, ale vedia ju obohatiť
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 17:33