StoryEditor

Reklama, ktorá sa dá prečítať len z jeden a pol metrovej vzdialenosti

17.05.2020, 14:30
Autor:
hrnhrn
Fínsky supermarket kreatívne upozorňuje ľudí na dodržiavanie bezpečného odstupu.

V supermarketoch fínskeho obchodného reťazca HOK-Elanto nakupuje veľké množstvo ľudí. Na dôležitosť udržiavania bezpečného odstupu medzi ľuďmi pri pohybe medzi regálmi aj v rade pri pokladni sa preto rozhodol upozorniť aj pomocou reklamy.

V miestnych novinách Helsingin Sanomat uverejnil inzerciu, ktorá sa dá prečítať až z 1,5 metrovej vzdialenosti. Upozorňuje ňou ľudí, aby boli aj po uvoľňovaní opatrení prijatých v súvislosti s bojom proti koronavírusu naďalej opatrní a udržiavali medzi sebou vzájomný odstup.

Reklama z dielne agentúry TBWA/Helsinki je pri bežnom listovaní v novinách nečitateľná. Až z odstupu 1,5 metra sa zrnitosť stratí a čitateľ si môže prečítať text „Držať sa v bezpečí. S dostatočným odstupom“.

„Namiesto toho, aby sme to ľuďom povedali alebo ich to učili, sme chceli, aby si to sami zažili. Veríme, že tak v ľudoch zanecháme väčšiu emočnú stopu a viac si ich naše dôležité posolstvo zapamätá,“ uviedol kreatívny riaditeľ agentúry Joni Furstenborg. Myšlienka reklamy zaujala aj médiá a ďalej sa šírila tiež na sociálnych sieťach.

TBWA/Helsinki

TBWA/Helsinki

01 - Modified: 2020-05-17 19:50:42 - Feat.: 0 - Title: Chýba vám návšteva kina, krčmy alebo festival? Zapáľte si sviečku s ich vôňou 02 - Modified: 2020-05-15 08:15:46 - Feat.: 0 - Title: Telekom má novú kampaň. Odštartoval ju zábavnou reklamou 03 - Modified: 2020-05-15 09:01:44 - Feat.: 0 - Title: Najdlhšia reklama od O2. V hlavnej úlohe so Zdenou Studenkovou 04 - Modified: 2020-05-14 08:05:25 - Feat.: 0 - Title: Ozeta opäť podľahla folklóru. Inšpirovala sa dizajnom súboru SĽUK 05 - Modified: 2020-05-12 10:10:54 - Feat.: 0 - Title: Slovenky dobýjajú svet. Vytvorili spot pre japonskú Hondu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 11:11