Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.09.2020, 09:30

Rajo s novým spotom. Poznáte tú pieseň?

Za kreatívou stojí MARK BBDO.

Rajo s novým spotom. Poznáte tú pieseň?
Zdroj: Youtube

Smotanové jogurty Mňam Duo od značky Rajo majú novú reklamu. Zákazníci si iprodukty môžu vychutnať v množstve príchutí a zamiešať presne podľa svojej nálady a chuti. 

Práve každodennosť a množstvo príchutí sú hlavným motívom novej kampane, ktorú pripravilo Rajo v spolupráci s agentúrou MARK BBDO. Základom kampane je spot založený na tradičnej slovenskej piesni V pondelok doma nebudem. Do známej melódie však odznie nový text, ktorý je zameraný na príchute jogurtov Smotanový Mňam Duo. Keďže Rajo patrí medzi rodinné značky, v spote si zaspieva celá rodina. 

Spot nakrútil český režisér a kameraman Martin Douba, ktorý nakrúcal jednotlivé detailné zábery v ateliéri ELoo! Produkčne výrobu zastrešil Juraj Molnár (Soft Pillow Slovakia) a postprodukciu zabezpečilo Studio 727. Kampaň je nasadená v televízii.

Vizitka kampane:

Klient: RAJO a.s.
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Strategy Director: Marián Timoracký
Copywriter: Ivan Fiedler, Petra Vitázková
Art Director: Boyo Dohnal
Réžia/kamera: Martin Douba
Produkcia: Soft Pillow
Account Manager: Kristína Halová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.