Mliekarenská značka Rajo spustila nový komunikačný koncept pre portfólio ochutených tvarohov.
"Ochutené tvarohy si možno vychutnať ako samotný dezert, ale predstavujú tiež výživný doplnok k športovým aktivitám. Rajo tvaroh ochutený je často používaný na prípravu chutného domáceho koláča. Rajo Fit tvaroh je vhodným zdrojom bielkovín počas denných aktivít a Rajo Active Protein tvaroh je zase pre svoj obsah proteínov ideálnym doplnkom k športovej činnosti," popisuje Rajo svoje produkty.
Práve na týchto benefitoch postavilo Rajo v spolupráci s agentúrou MARK BBDO novú kampaň. Prostredníctvom sloganu S chuťou do toho! vyzýva ľudí k činnosti. Či už je to pečenie, cvičenie alebo aktivity všedného dňa. V druhom význame slogan ľuďom pripomína, aby si nezabudli dopriať chutnú pauzu v podobe ochutených tvarohov Rajo.
Slogan S chuťou do toho! je tiež odkazom na hlavný slogan spoločnosti - S chuťou do života.
Kampaň pozostáva zo spotov, ktoré sú nasadené v televízii a od 1. mája budú aj v online. Režisérsky sa ich výroby ujal Pepe Ehrenberger. Súčasťou kampane sú tiež vizuály nafotené Táňou Hojčovou.
Vizitka kampane:
Klient: RAJO, a.s.
Agentúra: MARK BBDO
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Ivan Fiedler, Michal Roháček
Strategy Director : Marian Timoracký
Client Service Director: Kristína Trnovská
Account Manager: Júlia Molnárová Kráľová
Produkcia / postprodukcia: EALLIN NOMAD Slovakia
Fotograf: Táňa Hojčová
Director: Pepe Ehrenberger
Producer: Jozef Lipa / EALLIN NOMAD Slovakia