StoryEditor

Rajo s novým spotom. Poznáte tú pieseň?

25.09.2020, 09:30
Autor:
redred
Za kreatívou stojí MARK BBDO.

Smotanové jogurty Mňam Duo od značky Rajo majú novú reklamu. Zákazníci si iprodukty môžu vychutnať v množstve príchutí a zamiešať presne podľa svojej nálady a chuti. 

Práve každodennosť a množstvo príchutí sú hlavným motívom novej kampane, ktorú pripravilo Rajo v spolupráci s agentúrou MARK BBDO. Základom kampane je spot založený na tradičnej slovenskej piesni V pondelok doma nebudem. Do známej melódie však odznie nový text, ktorý je zameraný na príchute jogurtov Smotanový Mňam Duo. Keďže Rajo patrí medzi rodinné značky, v spote si zaspieva celá rodina. 

Spot nakrútil český režisér a kameraman Martin Douba, ktorý nakrúcal jednotlivé detailné zábery v ateliéri ELoo! Produkčne výrobu zastrešil Juraj Molnár (Soft Pillow Slovakia) a postprodukciu zabezpečilo Studio 727. Kampaň je nasadená v televízii.

Vizitka kampane:

Klient: RAJO a.s.
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Strategy Director: Marián Timoracký
Copywriter: Ivan Fiedler, Petra Vitázková
Art Director: Boyo Dohnal
Réžia/kamera: Martin Douba
Produkcia: Soft Pillow
Account Manager: Kristína Halová

01 - Modified: 2020-02-05 07:52:08 - Feat.: 0 - Title: Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu 02 - Modified: 2020-05-04 14:10:22 - Feat.: 0 - Title: Rajo spúšťa nový komunikačný koncept pre portfólio tvarohov
01 - Modified: 2021-06-14 08:08:27 - Feat.: - Title: Spoločnosť RAJO spúšťa pri príležitosti 25. narodenín kampaň 02 - Modified: 2020-10-20 09:03:32 - Feat.: - Title: MARK BBDO s novým kreatívnym riaditeľom 03 - Modified: 2020-10-08 10:26:02 - Feat.: - Title: MARK BBDO opúšťa kreatívny riaditeľ Vlado Slivka 04 - Modified: 2020-06-22 14:03:42 - Feat.: - Title: Začnime si vážiť dušu, vyzýva Liga za duševné zdravie 05 - Modified: 2020-06-04 09:54:07 - Feat.: - Title: #jemito4, odkazujú zákazníci 4ky v novej kampani
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:58