Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
08.09.2021, 15:16

Predseda poroty Zlatého klinca: Pohoršuje ma, ak reklama uráža a podceňuje cieľovku

Róbert Slovák povedie v tomto roku Single Channel porotu.

Predseda poroty Zlatého klinca: Pohoršuje ma, ak reklama uráža a podceňuje cieľovku
Zdroj: archív

Už 24. septembra sa uskutoční súťaž Zlatý klinec, na ktorej sa vyhlásia najkreatívnejšie reklamné práce za uplynulý rok. Organizátori predstavili pár zmien, ktoré sa týkajú aj poroty. Každú z porôt (Multi Channel a Single Channel) budú viesť prvýkrát skúsení slovenskí kreatívci.

Single Channel porotu povedie kreatívny riaditeľ agentúry Slovak & Friends Róbert Slovák. Pre Stratégie hovorí, že najdôležitejšie počas rozhodovania bude udržať konštruktívnu diskusiu a vyhnúť sa subjektívnym hodnoteniam.

Akú radu dáte z pozície predsedu na úvod porote? 

Zlatý klinec vnímam ako oslavu slovenskej reklamy, preto sa budem snažiť motivovať porotcov, aby hľadali to dobré v prihlásených prácach a neboli nastavení na zhejtovanie konkurencie. To nie je hodné porotcov národného festivalu kreativity, na to nech slúžia temné zákutia fejzbúkov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.