Organizátori tohto ročníka súťaže najkreatívnejších reklám Zlatý klinec prichádzajú so zmenami v porote. Poroty budú viesť prvýkrát skúsení slovenskí kreatívci. V čom bude hodnotenie iné ako po iné roky a podľa akých kritérií sa vyberajú členovia poroty, hovorí Martin Woska, prezident Art Director´s Clubu. (ADC)
Akým kľúčom ste vyberali porotu do Zlatého klinca?
Ako uplynulé roky aj tento rok máme dve kmeňové poroty – Single a Multichannel. Tie majú každý rok veľkú zodpovednosť a dôležitú úlohu, vybrať z vyše 300 prihlášok to najlepšie, čo náš trh vyprodukoval, nastaviť latku a smer do budúcnosti a tiež nastaviť akési zrkadlo tvorcom. Pocta byť v takejto porote teda nie je určená každému. Podmienok je mnoho.
A...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.