Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.07.2018, 11:10

Folklorika po mesiaci na trhu: Dostala sa na čelo sledovanosti medzi hudobnými kanálmi

Hudobno-dokumentárny kanál vysiela exkluzívne Telekom.

Folklorika po mesiaci na trhu: Dostala sa na čelo sledovanosti medzi hudobnými kanálmi
Zdroj: Slovak Telekom

Po prvom mesiaci od štartu nového kanálu Telekomu sa Folklorika dostala na čelo sledovanosti medzi hudobnými kanálmi. Spomedzi kanálov zaradených v základnom balíku (Senzi, Rebel a Folklorika) bola v júni nová stanica suverénnym lídrom, pred druhým kanálom v poradí mala až 15-percentný náskok*.

Kanál Folklorika odštartoval 1. júna a v prvom mesiaci vysielania dokonca v sledovanosti predstihol aj také hudobné značky ako VH1, či MTV, Ocko a ďalšie.

 „Predpokladali sme, že Folklorika má potenciál osloviť veľký okruh divákov, no také jednoznačné prvenstvo medzi tematickými hudobnými kanálmi nás milo prekvapilo. Svoje však mohla zohrávať aj zvedavosť našich TV zákazníkov, chceli sa pozrieť na novinku v našej ponuke. Ďalšie mesiace ukážu, či si slovenský folklór a jeho dokumentárny presah získali ich srdcia natrvalo,“ hovorí Peter Gálik, Sr. špecialista komunikácie Slovak Telekom.

Hudobno-dokumentárny kanál vysiela exkluzívne Telekom. Prináša 24 hodín relácie so zameraním na folklór, vyrába aj vlastný obsah v 16 tematických pôvodných reláciách respektíve blokoch. Telekom sa inšpiroval úspechom folklórnej šou formátu Zem spieva, ktorý vysielala RTVS. Na novej stanici operátor úzko spolupracuje s tímom folklórnej šou – režisérom Petrom Núňezom a Martinou Cyprichovou, ktorá je aj kreatívnou producentkou nového kanála.

*Výsledky sledovanosti Magio IPTV. Započítané boli boxy, ktoré mali v júni zapnuté daný kanál aspoň jeden krát počas najmenej troch minút bez prerušenia.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.