Nová komunikačná kampaň PSS upozorňuje na výhody dlhodobého sporenia pre deti. Produkt mojeSPORENIE ponúka jednoduchý spôsob, ako deťom darovať hodnotnú investíciu do budúcnosti – bývanie. „Celá kampaň je vlastne úplne jednoduchá. Je postavená na chytľavom headline, vizualizovaní radostnej detskej energie a – ako je to už v posledných rokoch pre PSS charakteristické – aj na výraznej farebnosti,“ približuje novú komunikáciu spoluautor kampane Vlado Janček z agentúry Istropolitana Ogilvy.
Produkt mojeSPORENIE pre deti ponúka rodičom možnosť sporiť svojim deťom na ich budúce bývanie s úrokovou sadzbou až 3,5 percenta ročne. Navyše môžu získať štátnu prémiu až 10 percent z ročného vkladu do výšky 70 eur. „Chceli sme čo najjednoduchšie odprezentovať, prečo sa oplatí začať deťom sporiť na bývanie. A ten dôvod je odzbrojujúco jednoduchý: keď raz vyrastú, veľmi ocenia, že majú k dispozícii prostriedky na bývanie,“ vysvetľuje brand manažérka PSS pre online Barbora Čajková. Kampaň je založená na minimalistických online videách a výrazných kľúčových vizuáloch. „Našou ambíciou je osloviť nielen rodičov, ale aj starých rodičov, krstných rodičov či ďalších členov rodiny, ktorí deťom zvyknú darovať peniaze k narodeninám alebo iným sviatkom. Produkt mojeSPORENIE pre deti ponúka možnosť darovať niečo, čo má dlhodobú hodnotu – príspevok na budúce bývanie. Zároveň tak môžu deti od malička viesť k zodpovednému prístupu k peniazom a ukázať im, že aj malé sumy môžu časom priniesť veľký úžitok,“ dopĺňa Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu a digitálneho predaja PSS.PPS má novú kampaň.
StoryEditor
Keď budú veľkí, budú sa tešiť ako malí. PSS má novú kampaň zameranú na deti
Prvá stavebná sporiteľňa predstavuje novú kampaň na podporu produktu mojeSPORENIE pre deti. Upozorňuje ňou na dôležitosť finančnej prípravy detí na ich budúce bývanie.