Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.09.2019, 11:45

Programami týždňa boli Talent a Extrémne premeny. Zabodovali u mladších aj starších divákov

Ako sa darilo jesenným formátom televízií v uplynulom týždni? Ktoré programy uprednostnili diváci?

Programami týždňa boli Talent a Extrémne premeny. Zabodovali u mladších aj starších divákov
Zdroj: TV JOJ

Najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa bola šou Česko Slovensko má talent. V sobotu 21. septembra si ho na Joj pozrelo 487-tisíc divákov, v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísal 10,5 percentnú sledovanosť a trhový podiel 25 percent. Voči predchádzajúcemu týždňu si tak talentová šou polepšila v sledovanosti o 0,5 percentuálneho bodu. V tejto cieľovej skupine celkovo druhým najsledovanejším programom dňa, prvá priečka patrila Najlepšiemu počasiu rovnako TV Joj.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov bol Talent dokonca celkovo najsledovanejším programom dňa. Dosiahol podiel 25,2 percenta pri 8,8 percentnej sledovanosti. V tejto cieľovej skupine si z relácií minulého týždňa pripísala rovnaký rating Trhlina, Extrémne premeny dosiahli ešte o 0,2 bodu viac. 

Reality šou o chudnutí s najlepším výkonom v tejto sérii 

Zdroj: TV Markíza / Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život

​Výborný výsledok dosiahli aj Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život. ​Divácky záujem o reality šou o chudnutí z týždňa na týždeň rastie, tretia premiérová epizóda, ktorú Markíza uviedla v stredu 18. septembra, sa stala najsledovanejším programom dňa, a to v obidvoch cieľových skupinách divákov. 

Príbeh Michaely Múckovej, ktorá pod vedením trénera Maroša Molnára schudla 82 kíl, pritiahol k obrazovkám celkovo 427-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Pre Extrémne premeny to je doposiaľ najlepší výkon v rámci tohtoročnej druhej série. V strategickej cieľovej skupine 12-54 si pripísali sledovanosť rovných 9 percent a trhový podiel 27,2 percenta.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali. Seriál Delukse na TV Joj zaznamenal trhový podiel 17,5 percenta a nasledujúca talkšou Čau, Lujza! podiel 12,3 percenta, Jednotka RTVS odvysielala film Dobrý, zlý a škaredý s dosiahnutým podielom na trhu 5,2 percenta.

Televízia Joj zabodovala v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov s hlavnými spravodajskými reláciami Najlepšie počasie a Noviny TV Joj, ktoré boli s ratingom okolo 12 percent najsledovanejšími reláciami dňa. Extrémne premeny si v tejto cieľovej skupine ako najsledovanejší nespravodajský program dňa pripísali 9,2 percentnú sledovanosť a podiel 22,1 percenta.

Kinohit mal úspech aj na televíznych obrazovkách

Zdroj: TV JOJ

​Vysokú sledovanosť zaznamenala v uplynulom týždni tiež Trhlina. Kinohit uviedla televízia Joj ako dvojdielnu minisériu, premiéru prvej časti si v utorok 17. septembra pozrelo 425-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo v tejto cieľovej skupine znamenalo 9,1 percenta divákov a trhový podiel 21,2 percenta.

Sestričky však v silnej konkurencii nestratili divákov, sledovalo ich 401-tisíc ľudí s ratingom 8,6 percenta a podielom 19,4 percenta. V tento širšej cieľovej skupine boli najsledovanejšími reláciami dňa Najlepšie počasie a Noviny na TV Joj.

Aj v strategickej cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov bola Trhlina celkovo najsledovanejším programom dňa s 8,8 percentným ratingom a podielom 25,4 percenta. Na porovnanie, Sestričky v tejto cieľovej skupine zaznamenali 8 percentnú sledovanosť a podiel 22,6 percenta.

Druhú časť Trhliny uvedie Joj zajtra, v utorok 24. septembra. O týždeň neskôr, od utorka 1. októbra, sa na obrazovku vráti kriminálka Za sklom s premiérovými časťami tretej série.

Zdroj: TV Markíza / Susedia

​Legendárni Susedia sa v pondelok, 16. septembra 2019, stali v strategickej cieľovej skupine 12-54 opäť najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Premiérová epizóda s názvom Dobrý deň, pán Nagy dosiahla sledovanosť 8,7 percenta a trhový podiel 25,2 percenta. Konkurenčné Inkognito si v tejto cieľovej skupine pripísalo podiel 18,9 percenta.

Inkognito si však pripísalo tesné prvenstvo v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. Pozrelo si ho 425-tisíc divákov, Susedia mali 419-tisíc divákov. Sledovanosť Inkognita bola v tejto cieľovej skupine 9,1 percenta s podielom 21 percent, Susedia dosiahli rating rovných 9 percent a podiel 20,3 percenta.

Zdroj: TV Markíza / Horná Dolná

​Veľmi dobre sa v aktuálnej sérii darí Hornej Dolnej. Vo štvrtok 19. septembra sa stala epizóda s názvom Úhlavné nepriateľky celkovo najsledovanejším programom dňa. Dosiahla 8,4 percentnú sledovanosť a podiel 24 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Inkognito si v konkurencii Hornej Dolnej pripísalo v tejto cieľovej skupine podiel nad 16 percentami.

Inkognito však aj vo štvrtok viedlo v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. S 8,3 percentnou sledovanosťou a podielom nad 18 percent sa stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Horná Dolná dosiahla podiel necelých 17 percent. Celkovo najsledovanejšími reláciami dňa boli v tejto cieľovej skupine Noviny TV Joj a Počasie na Markíze.

​Sledovanosť okolo 6 percent si v tejto sérii drží aj reality šou Farma, ktorú vysiela Markíza počas týždňa v neskoršom vysielacom čase. Minulý týždeň malo najvyššiu sledovanosť práve štvrtkové vydanie so 6,2 percentami a podielom necelých 25 percent. Konkurenčná politická relácia Na hrane zaznamenala podiel pod 10 percentami.

Zdroj: TV Markíza / Farma

​V piatkovom súboji si Farma Duel pripísala prvenstvo v skupine mladších divákov 12-54 rokov s 6,5 percentnou sledovanosťou a podielom takmer 21 percent. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov malo vyššiu sledovanosť Milujem Slovensko so sledovanosťou 8,9 percenta a podielom 21 percent. Farma mala v tejto cieľovej skupine kvôli dlhšej minutáži vyšší podiel 21,6 percenta.

Nedeľná Tvoja tvár znie povedome voči predchádzajúcemu týždňu klesla v skupine divákov nad 12 rokov so sledovanosťou o 0,8 percentuálneho bodu, pripísala si 8 percentný rating a podiel 21,2 percenta. Šou opäť stratila divákov, pri obrazovkách ich bolo 373-tisíc, čo je o 39-tisíc menej ako týždeň predtým a o 77-tisíc menej ako pri prvej časti.

Filmová ponuka Jojky - Rýchlo a zbesilo 8 si pripísala v tejto cieľovej skupine o 0,2 bodu vyššiu sledovanosť. Televízna premiéra akčného trileru však zabodovala v mladšej skupine 12-54 ročných divákov, kde si pripísala sledovanosť až 9,2 percenta s trhovým podielom takmer 30 percent. Tvoja tvár dosiahla v tejto cieľovej skupine 6,9 percentnú sledovanosť a 22 percentný podiel.

Oteckovia stále neporaziteľní

Zdroj: TV Markíza

​Podvečerné vysielanie aj naďalej ovláda rodinný seriál Oteckovia, ktorý si napriek poklesu sledovanosti drží v cieľovej skupine 12-54 rating na úrovni 7 percent a podiel okolo 33 percent. Konkurenčná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj sa v rovnakej cieľovej skupine drží na podieloch okolo 12 percent. Najvyššiu sledovanosť si Oteckovia uplynulý týždeň pripísali vo štvrtok 19. septembra. Dosiahli 7,5 percenta s trhovým podielom 33,1 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.