StoryEditor

Programami týždňa boli Talent a Extrémne premeny. Zabodovali u mladších aj starších divákov

23.09.2019, 11:45
Autor:
hrnhrn
Ako sa darilo jesenným formátom televízií v uplynulom týždni? Ktoré programy uprednostnili diváci?

Najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa bola šou Česko Slovensko má talent. V sobotu 21. septembra si ho na Joj pozrelo 487-tisíc divákov, v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov si pripísal 10,5 percentnú sledovanosť a trhový podiel 25 percent. Voči predchádzajúcemu týždňu si tak talentová šou polepšila v sledovanosti o 0,5 percentuálneho bodu. V tejto cieľovej skupine celkovo druhým najsledovanejším programom dňa, prvá priečka patrila Najlepšiemu počasiu rovnako TV Joj.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov bol Talent dokonca celkovo najsledovanejším programom dňa. Dosiahol podiel 25,2 percenta pri 8,8 percentnej sledovanosti. V tejto cieľovej skupine si z relácií minulého týždňa pripísala rovnaký rating Trhlina, Extrémne premeny dosiahli ešte o 0,2 bodu viac. 

Reality šou o chudnutí s najlepším výkonom v tejto sérii 

TV Markíza / Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život

​Výborný výsledok dosiahli aj Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život. ​Divácky záujem o reality šou o chudnutí z týždňa na týždeň rastie, tretia premiérová epizóda, ktorú Markíza uviedla v stredu 18. septembra, sa stala najsledovanejším programom dňa, a to v obidvoch cieľových skupinách divákov. 

Príbeh Michaely Múckovej, ktorá pod vedením trénera Maroša Molnára schudla 82 kíl, pritiahol k obrazovkám celkovo 427-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Pre Extrémne premeny to je doposiaľ najlepší výkon v rámci tohtoročnej druhej série. V strategickej cieľovej skupine 12-54 si pripísali sledovanosť rovných 9 percent a trhový podiel 27,2 percenta.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali. Seriál Delukse na TV Joj zaznamenal trhový podiel 17,5 percenta a nasledujúca talkšou Čau, Lujza! podiel 12,3 percenta, Jednotka RTVS odvysielala film Dobrý, zlý a škaredý s dosiahnutým podielom na trhu 5,2 percenta.

Televízia Joj zabodovala v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov s hlavnými spravodajskými reláciami Najlepšie počasie a Noviny TV Joj, ktoré boli s ratingom okolo 12 percent najsledovanejšími reláciami dňa. Extrémne premeny si v tejto cieľovej skupine ako najsledovanejší nespravodajský program dňa pripísali 9,2 percentnú sledovanosť a podiel 22,1 percenta.

Kinohit mal úspech aj na televíznych obrazovkách

Minisériu Trhlina podľa bestselleru Jozefa Kariku nakrútil Peter Bebjak. Film Trhlina vznikol na základe skutočných udalostí a predlohou mu bola jedna z najúspešnejších kníh známeho slovenského autora Jozefa Kariku.  Vo filme (ako aj v knihe) sa odohráva tajomný, tragický a zároveň hrôzostrašný prípad, ktorý poodhaľuje jednu z najväčších záhad Slovenska – nevysvetliteľné miznutie ľudí v pohorí Tribeč. Legenda, zámerná mystifikácia alebo desivá skutočnosť? Túto otázku si kladie aj autor a po zhliadnutí filmu, ktorý bude mať premiéru 24. januára 2019, si túto otázku môžete položiť aj vy. Minisériu Trhlina podľa bestselleru Jozefa Kariku nakrútil Peter Bebjak. Film Trhlina vznikol na základe skutočných udalostí a predlohou mu bola jedna z najúspešnejších kníh známeho slovenského autora Jozefa Kariku. Vo filme (ako aj v knihe) sa odohráva tajomný, tragický a zároveň hrôzostrašný prípad, ktorý poodhaľuje jednu z najväčších záhad Slovenska – nevysvetliteľné miznutie ľudí v pohorí Tribeč. Legenda, zámerná mystifikácia alebo desivá skutočnosť? Túto otázku si kladie aj autor a po zhliadnutí filmu, ktorý bude mať premiéru 24. januára 2019, si túto otázku môžete položiť aj vy. TV JOJ

​Vysokú sledovanosť zaznamenala v uplynulom týždni tiež Trhlina. Kinohit uviedla televízia Joj ako dvojdielnu minisériu, premiéru prvej časti si v utorok 17. septembra pozrelo 425-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo v tejto cieľovej skupine znamenalo 9,1 percenta divákov a trhový podiel 21,2 percenta.

Sestričky však v silnej konkurencii nestratili divákov, sledovalo ich 401-tisíc ľudí s ratingom 8,6 percenta a podielom 19,4 percenta. V tento širšej cieľovej skupine boli najsledovanejšími reláciami dňa Najlepšie počasie a Noviny na TV Joj.

Aj v strategickej cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov bola Trhlina celkovo najsledovanejším programom dňa s 8,8 percentným ratingom a podielom 25,4 percenta. Na porovnanie, Sestričky v tejto cieľovej skupine zaznamenali 8 percentnú sledovanosť a podiel 22,6 percenta.

Druhú časť Trhliny uvedie Joj zajtra, v utorok 24. septembra. O týždeň neskôr, od utorka 1. októbra, sa na obrazovku vráti kriminálka Za sklom s premiérovými časťami tretej série.

TV Markíza / Susedia

​Legendárni Susedia sa v pondelok, 16. septembra 2019, stali v strategickej cieľovej skupine 12-54 opäť najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Premiérová epizóda s názvom Dobrý deň, pán Nagy dosiahla sledovanosť 8,7 percenta a trhový podiel 25,2 percenta. Konkurenčné Inkognito si v tejto cieľovej skupine pripísalo podiel 18,9 percenta.

Inkognito si však pripísalo tesné prvenstvo v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. Pozrelo si ho 425-tisíc divákov, Susedia mali 419-tisíc divákov. Sledovanosť Inkognita bola v tejto cieľovej skupine 9,1 percenta s podielom 21 percent, Susedia dosiahli rating rovných 9 percent a podiel 20,3 percenta.

TV Markíza / Horná Dolná

​Veľmi dobre sa v aktuálnej sérii darí Hornej Dolnej. Vo štvrtok 19. septembra sa stala epizóda s názvom Úhlavné nepriateľky celkovo najsledovanejším programom dňa. Dosiahla 8,4 percentnú sledovanosť a podiel 24 percent v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov. Inkognito si v konkurencii Hornej Dolnej pripísalo v tejto cieľovej skupine podiel nad 16 percentami.

Inkognito však aj vo štvrtok viedlo v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. S 8,3 percentnou sledovanosťou a podielom nad 18 percent sa stalo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Horná Dolná dosiahla podiel necelých 17 percent. Celkovo najsledovanejšími reláciami dňa boli v tejto cieľovej skupine Noviny TV Joj a Počasie na Markíze.

​Sledovanosť okolo 6 percent si v tejto sérii drží aj reality šou Farma, ktorú vysiela Markíza počas týždňa v neskoršom vysielacom čase. Minulý týždeň malo najvyššiu sledovanosť práve štvrtkové vydanie so 6,2 percentami a podielom necelých 25 percent. Konkurenčná politická relácia Na hrane zaznamenala podiel pod 10 percentami.

TV Markíza / Farma

​V piatkovom súboji si Farma Duel pripísala prvenstvo v skupine mladších divákov 12-54 rokov s 6,5 percentnou sledovanosťou a podielom takmer 21 percent. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov malo vyššiu sledovanosť Milujem Slovensko so sledovanosťou 8,9 percenta a podielom 21 percent. Farma mala v tejto cieľovej skupine kvôli dlhšej minutáži vyšší podiel 21,6 percenta.

Nedeľná Tvoja tvár znie povedome voči predchádzajúcemu týždňu klesla v skupine divákov nad 12 rokov so sledovanosťou o 0,8 percentuálneho bodu, pripísala si 8 percentný rating a podiel 21,2 percenta. Šou opäť stratila divákov, pri obrazovkách ich bolo 373-tisíc, čo je o 39-tisíc menej ako týždeň predtým a o 77-tisíc menej ako pri prvej časti.

Filmová ponuka Jojky - Rýchlo a zbesilo 8 si pripísala v tejto cieľovej skupine o 0,2 bodu vyššiu sledovanosť. Televízna premiéra akčného trileru však zabodovala v mladšej skupine 12-54 ročných divákov, kde si pripísala sledovanosť až 9,2 percenta s trhovým podielom takmer 30 percent. Tvoja tvár dosiahla v tejto cieľovej skupine 6,9 percentnú sledovanosť a 22 percentný podiel.

Oteckovia stále neporaziteľní

TV Markíza

​Podvečerné vysielanie aj naďalej ovláda rodinný seriál Oteckovia, ktorý si napriek poklesu sledovanosti drží v cieľovej skupine 12-54 rating na úrovni 7 percent a podiel okolo 33 percent. Konkurenčná relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj sa v rovnakej cieľovej skupine drží na podieloch okolo 12 percent. Najvyššiu sledovanosť si Oteckovia uplynulý týždeň pripísali vo štvrtok 19. septembra. Dosiahli 7,5 percenta s trhovým podielom 33,1 percenta.

01 - Modified: 2019-09-26 13:03:08 - Feat.: 0 - Title: Kriminálka Za sklom je späť. Ponúkne pohľad na udalosti, ktoré nedávno otriasli Slovenskom
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 16:46