Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.09.2019, 11:50

Diváci Trhliny sa nevrátili k obrazovkám, uprednostnili Sestričky

Sestričky si dokonca v silnej konkurencii pripísali svoj doposiaľ najvyšší tohtoročný výkon.

Diváci Trhliny sa nevrátili k obrazovkám, uprednostnili Sestričky
Zdroj: TV Markíza

Mysteriózny triler Trhlina po úspechu v kinách priniesla televízia Joj na obrazovky ako dvojdielnu minisériu. Prvú časť odvysielala v utorok 17. septembra, druhá časť dostala priestor včera, v utorok 24. septembra.

Prvá časť sa uplynulý týždeň stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pri obrazovkách televízie Joj bolo 425-tisíc ľudí divákov starších než 12 rokov. Druhá časť si už divákov - v tomto prípade skôr diváčky - neudržala.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa opäť stali Sestričky, ktoré si dokonca v silnej konkurencii pripísali svoj doposiaľ najvyšší tohtoročný rating 8,9 percenta aj trhový podiel 24,9 percenta v strategickej cieľovej skupine 12-54. Trhlina zaznamenala v tejto cieľovej skupine trhový podiel 20,5 percenta a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,6 percenta.

Aj v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov boli Sestričky najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Zaznamenali trhový podiel takmer 21 percent, pozrelo si ich celkovo 440-tisíc divákov. Druhú časť Trhliny sledovalo 346-tisíc divákov nad 12 rokov, trhový podiel Jojky bol v tejto cieľovej skupine 17 percent.

Televízna a filmová podoba Trhliny vznikla v spoločnosti DNA Production producenta Rasťa Šestáka a režiséra Petra Bebjaka, ktorí pripravili pre TV Joj aj kriminálku Za sklom. Tretia séria bude mať na obrazovkách premiéru v utorok 1. októbra o 20:35.

​Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysokú sledovanosť 10,1 percenta a trhový podiel 30,1 percenta, pozrelo si ju 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, pri obrazovkách Markízy bolo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oteckovia si v skupine 12-54 ročných divákov pripísali rating 7,8 percenta a trhový podiel 35,7 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla trhový podiel 11,3 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.