TV Markíza
StoryEditor

Diváci Trhliny sa nevrátili k obrazovkám, uprednostnili Sestričky

25.09.2019, 11:50
Autor:
hrnhrn
Sestričky si dokonca v silnej konkurencii pripísali svoj doposiaľ najvyšší tohtoročný výkon.

Mysteriózny triler Trhlina po úspechu v kinách priniesla televízia Joj na obrazovky ako dvojdielnu minisériu. Prvú časť odvysielala v utorok 17. septembra, druhá časť dostala priestor včera, v utorok 24. septembra.

Prvá časť sa uplynulý týždeň stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, pri obrazovkách televízie Joj bolo 425-tisíc ľudí divákov starších než 12 rokov. Druhá časť si už divákov - v tomto prípade skôr diváčky - neudržala.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa opäť stali Sestričky, ktoré si dokonca v silnej konkurencii pripísali svoj doposiaľ najvyšší tohtoročný rating 8,9 percenta aj trhový podiel 24,9 percenta v strategickej cieľovej skupine 12-54. Trhlina zaznamenala v tejto cieľovej skupine trhový podiel 20,5 percenta a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,6 percenta.

Aj v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov boli Sestričky najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Zaznamenali trhový podiel takmer 21 percent, pozrelo si ich celkovo 440-tisíc divákov. Druhú časť Trhliny sledovalo 346-tisíc divákov nad 12 rokov, trhový podiel Jojky bol v tejto cieľovej skupine 17 percent.

Televízna a filmová podoba Trhliny vznikla v spoločnosti DNA Production producenta Rasťa Šestáka a režiséra Petra Bebjaka, ktorí pripravili pre TV Joj aj kriminálku Za sklom. Tretia séria bude mať na obrazovkách premiéru v utorok 1. októbra o 20:35.

​Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysokú sledovanosť 10,1 percenta a trhový podiel 30,1 percenta, pozrelo si ju 585-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, pri obrazovkách Markízy bolo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oteckovia si v skupine 12-54 ročných divákov pripísali rating 7,8 percenta a trhový podiel 35,7 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla trhový podiel 11,3 percenta.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 01:01