Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.03.2020, 14:00

Celoročný rekord opäť prekonaný, Počasie sa priblížilo k hranici 900-tisíc divákov

Tohtoročné rekordy prekonali aj Oteckovia a Reflex, s výrazným diváckym záujmom sa stretol aj ďalší spravodajský prime-time špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia.

Celoročný rekord opäť prekonaný, Počasie sa priblížilo k hranici 900-tisíc divákov
Zdroj: TV Markíza

Záujem obyvateľstva o aktuálne informácie v čase krízy súvisiacej so šíriacou sa pandémiou koronavírusu každým dňom rastie. Večerné spravodajské relácie televízie Markíza a ďalšia mimoriadna relácia venovaná téme koronavírusu obsadili v utorok 17. marca suverénne najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti.

Relácia Počasie televízie Markíza sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách dokonca najsledovanejším programom od začiatku roku 2020 v rámci celého trhu.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie Počasie absolútne rekordný tohtoročný rating 16,2 percenta a rovnako aj trhový podiel 37,1 percenta. Aktuálne informácie o počasí sledovalo až 886-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež jednoznačne najvyšší počet od začiatku tohto roka. Zároveň až 504-tisíc divákov z tohto počtu spadalo do cieľovej skupiny mladších divákov od 12 do 54 rokov a išlo o prvý program, ktorý tento rok u mladších divákov prekročil polmiliónovú hranicu.

Druhým najsledovanejším tohtoročným programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny s rekordným ratingom 16 percent a taktiež dorovnala svoj najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,1 percenta.

Hlavné večerné správy Markízy si pozrelo až 843-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je ich druhý najlepší tohtoročný výsledok. Rekord si držia Televízne noviny zo soboty 14. marca, ktoré mali len o 4-tisíc divákov viac. Hranicu 800-tisíc prekonali Televízne noviny aj v pondelok 16. marca.

Zdroj: TV Markíza

​Trojicu divácky najúspešnejších utorkových programov uzatvára v cieľovej skupine 12-54 ďalšie vydanie spravodajského prime-time špeciálu Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorý zaznamenal vysokú sledovanosť 12 percent a rovnako aj trhový podiel 27,2 percenta. Diskusia moderátora Michala Kovačiča so zaujímavými hosťami sledovalo celkovo 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Post najsledovanejšieho nespravodajského programu na slovenskom trhu patril v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách podvečernému seriálovému hitu Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rekordný tohtoročný rating 10,9 percenta a nadpriemerný trhový podiel 31 percent. Včerajšiu epizódu najobľúbenejšieho rodinného seriálu si pozrelo celkovo 530-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku tohto roka.

Výrazný divácky záujem zaznamenali aj Prvé Televízne noviny o 17:00, ktoré si nenechalo ujsť až 548-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v rámci tohto roka išlo o doposiaľ druhý najlepší výsledok.

Tohtoročné rekordy prekonal nasledujúci magazín Reflex, keď v cieľovej skupine 12-54 dosiahol najvyšší rating 8,2 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,5 percenta. Pozrelo si ho až 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež rekordný počet od začiatku roka 2020.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.