Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.05.2020, 11:45

SuperStar aj so záverečným SuperVýberom najsledovanejším programom týždňa

Najsledovanejšou politickou diskusiou bolo nedeľné Na telo.

SuperStar aj so záverečným SuperVýberom najsledovanejším programom týždňa
Zdroj: TV Markíza

SuperStar sa aj v nedeľu 17. mája stala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Záverečnú šiestu časť vyraďovacieho SuperVýberu si nenechalo ujsť celkovo 601-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Nad hranicou 600-tisíc divákov sa SuperStar drží posledných päť kôl, od 19. apríla.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahlo posledné kolo SuperVýberu sledovanosť 13,6 percenta a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 35 percent. Film Skryté čísla, ktoré v rovnakom čase vysielala televízia Joj, dosiahol v tejto cieľovej skupine trhový podiel 22,1 percenta a snímka Privátne bankovníctvo na Jednotke RTVS zaznamenala podiel na trhu 3,9 percenta.

Najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Na telo. Včerajšie vydanie s ministrom financií Eduardom Hegerom (OĽaNO) a exministrom hospodárstva Petrom Žigom (Smer-SD), dosiahlo sledovanosť 5,8 percenta a trhový podiel 25,7 percenta. Debatu si pozrelo 368-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.