Televízia Markíza odvysielala vo štvrtok 14. mája špeciálnu premiérovú epizódu svojho komediálneho seriálu s názvom Horná Dolná v karanténe. Domácu izoláciu v nej prežívali obyvatelia najznámejšej seriálovej dedinky.
Nakrúcanie prebiehalo mimoriadnym spôsobom. Každý z účinkujúcich natočil svoje herecké vystúpenia sám a vo vlastnej réžii bez priameho kontaktu s inými hercami či členmi štábu.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stala Horná Dolná v karanténe najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pripísala si sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 25 percent. Televízia Joj vysielala v rovnakom čase reprízové Inkognito, ktoré v tejto cieľovej skupine zaznamenalo trhový podiel 14,2 percent, Zlaté časy na Jednotke RTVS mali podiel na trhu 4,9 percenta.
Netradične natočený premiérový príbeh o tom, ako aj Hornú Dolnú ohrozuje nebezpečná nákaza, si pozrelo celkovo 389-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Markíza bola trhovým lídrom aj s nasledujúcimi dvoma reprízovými epizódami Hornej Dolnej, prvá z nich dosiahla v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 8,6 percenta a trhový podiel 23,7 percenta, druhá sledovanosť 5,4 percenta a trhový podiel 21,7 percenta.
Televízia Joj zaznamenala v tejto cieľovej skupine s politickou diskusiou Na hrane podiel na trhu necelých 10 percent a s reláciou Sedem 7,1 percenta. Jednotka RTVS si pripísala s Mimoriadnymi správami podiel na trhu 5,9 percenta a filmom Manželstvo s prestávkou 6,5 percenta.
Celkovo najsledovanejším programom štvrtka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie televízie Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysokú sledovanosť 11,1 percenta a trhový podiel 31,8 percenta. Informácie o počasí si nenechalo ujsť 654-tisíc divákov starších ako 12 rokov.