Televízia Joj odvysielala v pondelok 11. mája ďalšie vydanie svoj zábavnej relácie Inkognito. Tajným hosťom bol premiér Igor Matovič, ktorý bol prekvapením aj pre samotnú štvoricu „hádačov“ v zostave Zdena Studenková, Zuzana Šebová, Michal Hudák a Marián Čekovský.
Inkognito sa ako jedna z mála relácií nakrúca aj v súčasnosti. Počas trvania karantény sa relácia vyrába bez účasti obecenstva a za dodržiavania prísnych bezpečnostných a hygienických opatrení.
Pondelkové vydanie s predsedom vlády Igorom Matovičom si pozrelo 616-tisíc divákov starších ako 12 rokov, o 200-tisíc tak prekonalo vydanie z predchádzajúceho týždňa. "Premiérske" Inkognito prekonalo aj tohtoročný rekord zo začiatku apríla, kedy si zábavnú reláciu pozrelo 608-tisíc divákov. Televízia Joj mala v čase vysielania v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 28,2 percenta, ku koncu relácie, v ktorej bol premiér, stúpal podiel k 35 percentám.
V obchodnej skupine 12-54 ročných divákov si Inkognito pripísalo sledovanosť 8,9 percenta a podiel na trhu 24,4 percenta. Film Láska z nebies, ktorý vysielala televízia Markíza, dosiahol 7 percentnú sledovanosť a trhový podiel 19,5 percenta, Nikto nie je dokonalý si na Jednotke RTVS pripísalo sledovanosť pod 2 percentami a podiel 5,1 percenta. Celkovo najsledovanejším programom dňa bolo v tejto cieľovej skupine Počasie na Markíze s ratingom 9,5 percenta a trhovým podielom rovných 30 percent.
Premiér Matovič nebol prvým politikom, ktorého si televízia pozvala do svojej zábavnej relácie. Veľký úspech zožala na jeseň minulého roka prezidentka Zuzana Čaputová. Jej účinkovanie v jubilejnej 300. epizóde Inkognita prinieslo zábavnej relácii rekordný počet divákov, ktorých bolo pri obrazovkách televízie Joj až 900-tisíc. Záver relácie, v ktorej bola hlava štátu, sledovalo viac ako milión divákov.
Inkognito s prezidentkou sa stalo najsledovanejším zábavným programom roka. V rámci univerzálneho publika zaznamenalo až 19,3 percentnú sledovanosť a 39,4 percentný podiel na trhu, čo bol uplynulý rok najvyšší výkon spomedzi všetkých komerčných programov slovenských televízií. Viac divákov mali len májové prenosy Majstrovstiev sveta v hokeji, ktoré vysielala RTVS.