Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.09.2020, 13:35

2 na 1 opäť víťazom nedeľného večera, Zlatá maska sa naďalej trápi

Pôvodná šou 2 na 1 si opäť poradila s celosvetovo úspešnou Zlatou maskou.

2 na 1 opäť víťazom nedeľného večera, Zlatá maska sa naďalej trápi
Zdroj: TV Markíza

Zábavná šou 2 na 1 autorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl sa opäť stala  víťazom nedeľného večera. Potvrdila tak, že aj pôvodný lokálny projekt si dokáže poradiť s celosvetovo úspešným zahraničným formátom. 

Premiérová epizóda 2 na 1 s hostkou - moderátorkou Zlaticou Švajdovou Puškárovou, sa v nedeľu 20. septembra stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Autorskému programu moderátorov Adely Vinczeovej a Dana Dangla od začiatku jesennej sezóny kontinuálne rastie sledovanosť. Včerajšiu 3. epizódu novej série si pozrelo celkovo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenne si tak šou polepšila až o 84-tisíc divákov a aj v tejto širšej cieľovej skupine dosiahla doposiaľ svoj najlepší výkon v rámci aktuálnej sezóny.

V obchodnej cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov, dosiahla včerajšia epizóda 2 na 1 doposiaľ najvyššiu sledovanosť 7,9 percenta a rovnako aj trhový podiel 23,1 percenta. Najviac zaujala mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 43,7 percenta.

Konkurenčná šou Zlatá maska na TV Joj, rovnako ako minulý týždeň, výrazne zaostala, keď v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala podiel na trhu iba 13 percent.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali Televízne noviny, ktoré zaznamenali sledovanosť 9 percent a trhový podiel 26,7 percent. Hlavnú spravodajskú reláciu dňa sledovalo na Markíze 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhú priečku v nedeľnom rebríčku sledovanosti programov obsadila relácia Počasie, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 8,8 percenta a trhový podiel 24,4 percenta. Pri obrazovkách Markízy bolo 503-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.