Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
19.10.2020, 14:00

Víkendovými lídrami sú 2 na 1 a Záhady tela, ale aj Pumpa

Sobotný hlavný večerný program pod taktovkou RTVS, nedeľa patrila Markíze.

Víkendovými lídrami sú 2 na 1 a Záhady tela, ale aj Pumpa
Zdroj: TV Markíza

Televízie majú za sebou úspešný víkend. Okrem vysokej sledovanosti spravodajských relácií si nadštandardný počet divákov pripísal aj hlavný večerný program.

RTVS si pripísala mimoriadny úspech so svojím sobotným programom. Najviac divákov si pozrelo Záhady tela. Pri obrazovkách Jednotky bolo až 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je o 66-tisíc divákov ako týždeň predtým.

Uhorčíka televízie Joj sledovalo 369-tisíc divákov, slovenskú premiéru kinohitu Kráľ Artuš: Legenda o meči si na Markíze pozrelo 342-tisíc divákov. Film televízie Markíza si pripísal prvenstvo v cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov, kde zaznamenal trhový podiel 22,6 percenta.

Diváckej priazni sa teší aj komediálny seriál Pumpa, ktorý vysiela Jednotka po Záhadách tela. V sobotu prilákal k obrazovkám 348-tisíc divákov, čo je o 4-tisíc viac ako predchádzajúci táždeň. Nasledujúcu talkšou Petra Marcina Neskoro večer si pozrelo 326-tisíc divákov.

Záhady tela aj Pumpa boli v sobotu najsledovanejšími programami vo večernom prime-time v cieľovej skupine 12+, obidve relácie si pripísali aj sezónny rekord.

RTVS prilákala divákov k obrazovkám Jednotky aj v piatok. Zábavnú šou Milujem Slovensko si pozrelo 440-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast o 39-tisíc divákov.

Lídrom nedele 2 na 1

V nedeľu 18. októbra si večerné víťazstvo v čase po 20:30 pripísala v oboch hlavných cieľových skupinách zábavná šou 2 na 1. Pôvodný formát autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla s hosťom Jozefom Vajdom pritiahol k obrazovkám Markízy 485-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej série druhý najlepší výsledok. Rekord si drží vydanie z predchádzajúceho týždňa so 493-tisíc divákmi pri obrazovkách.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou rovnako druhý najvyšší rating 9,1 percenta pri trhovom podiele 23,3 percenta. Konkurenčný film Psia duša 2 zaznamenal na TV Joj v tejto cieľovej skupine trhový podiel 14 percent a snímka Zasľúbený život na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,8 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.