Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.10.2020, 14:45

Pán profesor si získal ďalších divákov. Pripísal si nový rekord

Podvečerní Oteckovia opäť predstihli všetky večerné programy konkurencie.

Pán profesor si získal ďalších divákov. Pripísal si nový rekord
Zdroj: TV Markíza

Rodinný seriál Pán profesor prekonal na obrazovkách Markízy ďalší rekord. Ôsma premiérová epizóda sa v pondelok 19. októbra stala v oboch hlavných cieľových skupinách jednoznačne najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v aktuálnej jesennej sezóne dosiahla doposiaľ najvyššiu sledovanosť.

Premiérovú časť s názvom Filmová noc si pozrelo rekordných 460-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne tak Pán profesor získal ďalších 11-tisíc divákov.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov zaznamenal Pán profesor v rámci epizód odvysielaných túto jeseň rekordnú sledovanosť 10,8 percenta a rovnako aj vôbec najvyšší trhový podiel 28,9 percenta od jarného štartu seriálu. Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si pripísala trhový podiel 21,9 percenta.

Konkurenčné Inkognito na TV Joj v tejto cieľovej skupine dosiahlo podiel na trhu 12,6 percenta a spravodajský špeciál Druhá vlna na Jednotke RTVS 7,4 percenta. Diskusiu odborníkov si pozrelo 200-tisíc divákov nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu už tradične kraľovali Oteckovia, ktorých si pozrelo 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je od začiatku jesennej série zatiaľ druhý najlepší výkon. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo rating 8,8 percenta a trhový podiel 33,3 percenta, pričom v rebríčku sledovanosti predstihli Oteckovia aj úplne všetky prime-time programy konkurencie.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny na Markíze. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie vysokú sledovanosť 11 percent a trhový podiel 32,7 percenta. Hlavnú spravodajskú reláciu Markízy si nenechalo ujsť 628-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednotkami na trhu boli aj ďalšie spravodajské relácie Markízy. Teleráno dosiahlo trhový podiel 30,4 percenta a Prvé Televízne noviny si pripísali v rámci tejto jesene rekordný trhový podiel 34,2 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.