Viac user-friendly
Zákaznícka zóna je integrovaná do zmodernizovanej stránky www.zse.sk. Zákazníci sa do zóny môžu prihlásiť cez Google, Facebook alebo cez e-mail a heslo. Oficiálna stránka dodávateľa vrátane Zákazníckej zóny je programovaná v responzívnom dizajne, čiže zákazníci si svoje údaje môžu pohodlne prehliadať v ľubovoľnom zariadení pripojenom na internet. „Po registrácii a aktivovaní odberných miest v zóne získa zákazník kompletný prehľad o svojich odberných miestach, službách, spotrebe či faktúrach, ktoré môže hneď aj uhrádzať cez platobné brány. Zákazník môže priamo v zóne zadávať online žiadosti, aktivovať si vybrané služby či zmeniť svoje kontaktné údaje, spôsob platby alebo výšku preddavkových platieb. Všetky aktívne operácie sú kvôli bezpečnosti overované cez sms kód,“ hovorí Daniel Klúčovský, produktový manažér pre online služby v ZSE.
Ekologický prístup
Jednou z najvýraznejších inovácií je automatické spracovanie zákazníckych požiadaviek v zóne. V praxi to pre zákazníka znamená veľkú úsporu času a aj peňazí, keďže nemusí nikam chodiť ani volať. Po spracovaní požiadavky je zákazník informovaný cez notifikáciu priamo v zóne a formou e-mailu. „Automatizáciou procesov sme chceli prispieť aj k ochrane životného prostredia. Vďaka automatizácii vieme množstvo procesov vyriešiť bez potreby zasielania papierovej dokumentácie. Zároveň sa v našej komunikácii snažíme motivovať zákazníkov, aby si aktivovali elektronickú faktúru, prešli na platbu inkasom či prevodom z účtu alebo si nechali posielať preplatky na bankový účet,“ dopĺňa Daniel Klúčovský zo ZSE.
Súťaž o skvelé ceny
Zaregistrujte sa a aktivujte si odberné miesta v Zákazníckej zóne ZSE aj vy a budete v hre o skvelé ceny. Viac o súťaži sa dozviete na www.zse.sk.
(pr)